1337 Hacker

*MUAHAHAHAHAHAHA*

Kopierat från sidan...

LÄS OM HEKTET I ATLANTA OSV PÅ ÅTALLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och exakt VAR blev han åTALLAD i häktet??? :slicka :crash :whip

:D :D :D

Saxat ifrån sidan...
"
SpOrTgIrL HETER HON!!!

JAG ÄR TILSAMANS MED HENE ÖVER ICQ OCH INTRENTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI SKA TREFAS PÅ JULLAFTONEEN!!!!!!!!!!!!!! HON SKA FÅ EN DATASPEL (BREND) AV MIG!!!!!! HON KOMER FRÅN USA SÅ HON KAN ÄNDÅ INTE LÄSA DET HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!
"

Jag säger bara LYCKA TILL! :rock

Vilken stjärna!

Kolla även hans värsting "tips & trix" :skrämd

Last edited:
"att hacka en skoldattor!!!!!!!!!!!!!

jag tänkte bereta om när jag hackade sönder min skoldata!!!! först jick jag in i windwows och tag bort lite systemfillerna!!!!!!! sen jorde jag så at datan inte jick att starta!!! jag drog utt mussladen å tangentbordenssladd!!!........."

haha...ja, han verkar kunna det där med hur man verkligen hackar sig in i datorn...."jag drog utt mussladen å tangentbordenssladd!!!........."hahaha

Är det nått skämt lr är seriös!? :D Sikken kille...R1k719 1337 h4kk3r :rolleyes: :D

Last edited:
jag tänkte bereta om när jag hackade sönder min skoldata!!!! först jick jag in i windwows och tag bort lite systemfillerna!!!!!!! sen jorde jag så at datan inte jick att starta!!! jag drog utt mussladen å tangentbordenssladd !!! sist dubelklikade jag på nuck så nuckade jag den lite med NUCER2000 som är det senastte nuck programen!!!!!!! då va den hackad av hackerman!!!!!!!!!!

Skaplig kille det där :rolleyes:

Han har ingen aning om vad han snackar om, skjut jävlen så han slipper skämmas.... Det måste vara ett skämt, eller???

En kille som gick i min skola hackade sig in på Nasa i Usa.Grymt gjort(inte det lättaste att göra det),men det är ju aningen lätt att spåra hackning så konsekvenserna blev inte roliga för han :( :fakta

Har en känsla av att om man är en riktig hacker så snackar man inte runt....Det är lite som om man jobbar för MUST...då vill man ju inte att folk skall veta vad man gör....
Klart det är ett skämt :D

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Er din KTM blant dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back