...
Vem tror du bestämmer över folkvalda och myndigheter då?!
Det gör jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
Vem tror du bestämmer över folkvalda och myndigheter då?!
Vi kan även lämna dina felaktiga påståenden om tex mängden av flygbränsle därhän pedro då ett plan aldrig tankas med mer bränsle än det behöver för flygningen ifråga..
Så du liksom jag o många andra sitter bara o spekulerar, eller hur!QUOTE]
Jag antar att du vet vart flight AA 11 var på väg ?? Precis som UA 175
Eftersson jag arbetar inom civilflyget sedan 1983 så anser jag mig ha den kunskapen. Just den flighten hade tankats upp med 38000 liter för dagens flight. Hastigheten för denna flight vid anslaget var ca 700k/ tim enligt trafikledningen.
Flight UA 175, hade ungefär samma bränslelast ombord. Men hade enfart på dryga 870 km/tim, kraftigt sänkande från 25 ooo fot.
Det mesta av bränslet bran upp under de första minutrarna,men mycket av bränslet drogs ned i hisschakten och startade eldsvådor i flertal andra våningar.
Men läs Wikipedia och ett flertal andra siter som vem som helst kan gå in i och redigera såsom det passar dem själva...tro allt som står på internet.![]()
Jag väljer fortfarande att tro på de som var där, arbetar på flyg, räddningstjänst före sk "experter på SH" samt amerikanska rättssabotörer...
Självklart var det Bush administrationen som icensatte det hela,och offrade nästan 3000döda för att få ytterligare en anledning att leka i sandlådan....![]()
Ja d e klart det va Bush, äntligen börjar du se klart![]()
Fråga för min egen nyfikenhet, vad gör du inom civilflyget?
Antar att du inte är pilot iaf..
Ja HAN e det, CANCER MANNEN!!
Visste han hade nåt finger me i det hela![]()
Jag måste ju vara på k-mickes ignorelista eller nånting. Kan någon säga åt han att förklara videoklippet för mig?
Att någon skulle tjänat pengar på den isolerade händelsen på Manhattan? inte på kriget, det kan man säkert komma fram till, men att "ägaren som ägde tornen" skulle blivit rik?
ZioPedia - All There Is To Know About Zionism
You bet. "Lucky Larry" gjorde en lysande affär när han köpte hela WTC-komplexet ett halvår innan 9/11-attacken, och försäkrade det mot terrorattacker (inget konstigt med försäkringen iofs med tanke på WTC-bomben 1993).
"Another little “coincidence” -- Mr. Silverstein, who made a down-payment of $124 million on this $3.2 billion complex, promptly insured it for $7 Billion. Not only that, he covered the complex against “terrorist attacks”.
"Following the attacks, Silverstein filed TWO insurance claims for the maximum amount of the policy ($7B), based on the two -- in Silverstein's view -- separate attacks. The insurance company, Swiss Re, paid Mr. Silverstein $4.6 Billion — a princely return on a relatively paltry investment of $124 million."
Läs hela artikeln:
http://www.ziopedia.org/en/articles/neocons%10neolibs/%22lucky_larry%22_silverstein/
vi trodde givetvis att det va i Göteborg så nästa dag fick jag reda på att det va i NY det hade hänt då kändes de lite mer verkligt
Som sagt, det där med Ziopedia är ju rena skämtet. Jag tänker inte ens klicka där, jag sitter på jobbet och det vore ganska olämpligt.
Ser du inte att för varkje påstående ni kommer med så genererar det minst 10frågor som ni inte kan eller vill besvara? Är inte det märkligt.
De flesta och de besvärligaste frågorna måste ställas till dem som fortfarande supportar den officiella versionen
Men nu finns det en bra anledning att vara glad den 11 sep också, för nu i år -07 föddes min lilla dotter My.![]()
klänningmän i flygplan
Du kan ju t.ex. läsa mitt inlägg i denna tråd som förklarar just detta.
Alla ni som påstår att det finns "mängder av experter och bevis" som kan förklara hur det ligger till, visa mig det i så fall. Lägg fram det här. Försök att hitta en enda "expert" som kan förklara WTC's "kollaps" t.ex.
Just precis detta är ju verkligen ett skarp argument!
Om nu bin Laden är skyldig, varför går han fri (om han nu fortfarande lever)?
jag är lite tveksam till att klänningmän skulle lyckas med en sån grej utan att få hjälp.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |