11:e september - för sex år sen

Och det kan du gärna göra, men när jag ställer frågor till dig så struntar du i det. Det är inte konsekvent, det är inte seriöst och det är absolut inte artigt.

Är My en del av konspirationen? Vet hon hur Wtc32 kunde rasa? Nä, det vet hon inte.
Var var My förresten den 11/9-2001? Var hon i din pung eller var hon ett ägg? Eller var hon på båda ställena? Om hon var på båda, hur vet vi att hon inte gjorde bombardment på Wtc1, Wtc2 och alla andra Wtc:er WW?

Men visst finns det saker att uppmärksamma 11/9, andra år som 1973 och 2003 och 2004 hände stora eller små händelser, det kanske är en del av en Megakonspiration(tm)?

sorry att jag ville lätta på stämningen! Behöver väll inte vara otrevlig bara för att man är glad den 11/9. Vet att det är lite ot pga att det är fel år men som sagt så ville jag bara lätta på stämningen å inte göra sånna som du upprörd!

"hur vet vi att hon inte gjorde bombardment på Wtc1, Wtc2 och alla andra Wtc:er WW?"

Vad F*N är det för fel på vissa här inne!!!???

sorry att jag ville lätta på stämningen! Behöver väll inte vara otrevlig bara för att man är glad den 11/9. Vet att det är lite ot pga att det är fel år men som sagt så ville jag bara lätta på stämningen å inte göra sånna som du upprörd!

"hur vet vi att hon inte gjorde bombardment på Wtc1, Wtc2 och alla andra Wtc:er WW?"

Vad F*N är det för fel på vissa här inne!!!???

Ursäkta om jag var taskig, trodde ironin var glasklar. Inte meningen att vara oförskämd mot vare sig dig eller My. :)

ironin var glasklar.
glasklar.jpg
:fakta

Ingen Boeing kraschade in i Pentagon.

App, app.

Allt det andra du skrev är självklart sant (:rolleyes:), men myten att inget flygplan flög in i Pentagon är uppfunnen av Dem[tm] för att få alla som har avvikande historier att framstå som :pangihuve

http://www.whatreallyhappened.com/ppfinal.html

"Right now, government shills are working hard to trick web sites into running the claim that a passenger jet did not really hit the Pentagon.

This is an old intelligence trick called "Poisoning the well", the intentional promotion of lies to blend with an embarrassing truth to discredit it. The government shills are trying to conceal real news stories such as the Israeli Spy Ring and its connections to the attacks on the World Trade Towers. So, we get hoax stories poured onto the net by government propagandists, to be used by the media to attack the credibility of anyone who dares doubt the official story."

Solklart fall. Foliehatt på. :rolleyes:

(seriöst, är det inte skoj när foliehattar börjar bråka inbördes om vem som är mest koko?)

8 år sen nu, rätt dåligt med action i världen nuförtiden. :näsblod

Några danskar fortsätter lägga pussel så en dag blir det väl en bra actionfilm om 9/11

[YOUTUBE-ID]8_tf25lx_3o[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]irOj1QYjVvc[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]jze33vZCpwo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Lite sent, men on-topic (någon skall ju göra det också).

När de flög in i WTC och drog ur proppen för hela flygindustrin satt jag på mitt exjobb som jag hoppades skulle leda till anställning. Inom flygindustrin.

Kass timing.

Hade mina kursare fått tag på bin Laden hade han legat jääääääävligt pyrt till! Det var ett dåligt år att ta examen som resande i aluminiumrör...

Det var ett dåligt år att ta examen som resande i aluminiumrör...

Aluminiumrör är hopplöst föråldrade och miljöovänliga, det visste både gubben Horten och Northrop för länge sedan :hihi

Nu finns ju dessutom dom styrsystem som behövs för att kunna hålla deras uppfinningar i luften

Aluminiumrör är hopplöst föråldrade och miljöovänliga, det visste både gubben Horten och Northrop för länge sedan :hihi

Nu finns ju dessutom dom styrsystem som behövs för att kunna hålla deras uppfinningar i luften

Och platserna längst ut blir billiga i kyttigt väder... ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT