KGK
1200
Nja, enligt ganska säkra källor hade de med sig en superklänningsman
OK
http://www.youtube.com/watch?v=uDOOZ_IPb6Y
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, enligt ganska säkra källor hade de med sig en superklänningsman
Och det kan du gärna göra, men när jag ställer frågor till dig så struntar du i det. Det är inte konsekvent, det är inte seriöst och det är absolut inte artigt.
Är My en del av konspirationen? Vet hon hur Wtc32 kunde rasa? Nä, det vet hon inte.
Var var My förresten den 11/9-2001? Var hon i din pung eller var hon ett ägg? Eller var hon på båda ställena? Om hon var på båda, hur vet vi att hon inte gjorde bombardment på Wtc1, Wtc2 och alla andra Wtc:er WW?
Men visst finns det saker att uppmärksamma 11/9, andra år som 1973 och 2003 och 2004 hände stora eller små händelser, det kanske är en del av en Megakonspiration(tm)?
"hur vet vi att hon inte gjorde bombardment på Wtc1, Wtc2 och alla andra Wtc:er WW?"
Jag tror Markus var 100% seriös!
Jag tror Markus var 100% seriös!
sorry att jag ville lätta på stämningen! Behöver väll inte vara otrevlig bara för att man är glad den 11/9. Vet att det är lite ot pga att det är fel år men som sagt så ville jag bara lätta på stämningen å inte göra sånna som du upprörd!
"hur vet vi att hon inte gjorde bombardment på Wtc1, Wtc2 och alla andra Wtc:er WW?"
Vad F*N är det för fel på vissa här inne!!!???
Spelar ingen roll. Så där skriver man inte enligt mej, men alla är vi väldigt olika tack och lov!
Ursäkta om jag var taskig, trodde ironin var glasklar. Inte meningen att vara oförskämd mot vare sig dig eller My.![]()
Ingen Boeing kraschade in i Pentagon.
Du är några dagar för sen, kom tillbaka igen nästa år![]()
Det var ett dåligt år att ta examen som resande i aluminiumrör...
Aluminiumrör är hopplöst föråldrade och miljöovänliga, det visste både gubben Horten och Northrop för länge sedan
Nu finns ju dessutom dom styrsystem som behövs för att kunna hålla deras uppfinningar i luften
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |