11:e september - för sex år sen

Nån som vet vad som hände med K-Micke, blev han plockad av CIA/NSA/ZOG/Dallaspolisen för att han var dom på spåren? :va

Jepp, fick en vykort från honom för nåt år sedan, var stämplat på Guantanamo. Räknar väl med att sitta till pensionen då de inte har något specifikt på honom, utan just bara konspirationsteorierna som spökar...

Jepp, fick en vykort från honom för nåt år sedan, var stämplat på Guantanamo. Räknar väl med att sitta till pensionen då de inte har något specifikt på honom, utan just bara konspirationsteorierna som spökar...
Öh, förklara. Vad var det han gjort?

För övrigt såg jag det andra planet krasha in i skyskrapan på tv. Kändes lagom overkligt faktiskt.

:mad:

Access Denied (content_filter_denied)

Access denied to "www.collegehumor.com" according to:
- Company Code of Business and Ethics and Conduct and
- Monitoring the usage of systems and services
This page is categorized as: "Adult/Mature Content;Humor/Jokes"

If you wish to question or dispute this result, click here

If you need access to this site for Company Business reasons, please contact your manager and follow the exceptions procedure.

For assistance, contact IT Service Desk.

Får väl vänta att titta på skiten tills jag kommer hem... :gnissla

jag var 14 bast och minns att pappa började ropa från nedanvåningen kl 8 på morgonen. jag sprang ner och satte i gång tvn medan pappa pratade i telefon med mamma om vad som höll på att hända. Satt bänkade framför tvn resten av dagen i princip.

Jag och två polare spelade golf på Barsebäck G&CC och när vi satte oss i bilen var det full panik på radion. Vi trodde det var ett sånt där konstigt satirprogram av Luuk och grabbarna, men jag ändrade uppfattning när jag kom hem och satte på CNN.:gnissla

Jag hade precis startat upp butiken på jobbet, satt på tv'n och stod och slötittade när de visade bilderna från kraschen. Jag blev helt förstenad och undrade om nån runt mig hade sett det också. Det hade ingen, så jag sprang runt och ropade till alla att komma och titta.
Märkligt.
Samma datum fem år senare gick en familjemedlem bort. Ungefär samma tid på dygnet.

Jag körde upp och klarade mitt MC-kort den 11 september 2002, alltså ett år efter de kraschade.

Satt och pluggade till en ekonomitenta. Mobilen börjar plinga.
"WTC brinner. Ett flygplan har kraschat i det"

Tänker, "fy fan vilken klant". Pluggar vidare lite.

Mobilen plingar till igen "Shit!! Pentagon brinner efter en stor explosion! Vad fan händer?!?!"

Stängde böckerna, cyklade hem och spenderade resten av dagen framför nätet och CNN... (samtidigt som jag såg till att sälja av mina aktieinnehav eftersom börsen började falla fritt)

Jag var i Las Vegas på årsdagen nu förra fredan och märkte ingenting. Poolparty, spel, fester, klubbar osv var precis som vanligt.

Last edited:
Satt och pluggade till en ekonomitenta. Mobilen börjar plinga.
"WTC brinner. Ett flygplan har kraschat i det"

Tänker, "fy fan vilken klant". Pluggar vidare lite.

Mobilen plingar till igen "Shit!! Pentagon brinner efter en stor explosion! Vad fan händer?!?!"

Stängde böckerna, cyklade hem och spenderade resten av dagen framför nätet och CNN... (samtidigt som jag såg till att sälja av mina aktieinnehav eftersom börsen började falla fritt)

P.g.a att alla fick panik och sålde sina aktieinnehav??:gnissla

Wikileaks har publicerat mer än en halv miljon meddelanden från personsökare under den 11 september

– Det här är en historisk dag och en dag som har många historiska frågor.

De meddelanden som publicerats kommer från personsökare i New York den aktuella dagen. De flesta mobiltelefonnäten slogs ut under terroristattackerna, men nätet för personsökare fungerade under hela dagen.

Meddelandena kommer enligt Wikileaks från en anonym källa. Enligt Daniel Schmitt på Wikileaks är det okänt hur någon har lyckats komma över meddelandena efter så lång tid.

http://www.idg.se/2.1085/1.273318/11-september-meddelanden-publicerade-pa-internet

Messages in the archive range from Pentagon, FBI, FEMA and New York Police Department exchanges, to computers reporting faults at investment banks inside the World Trade Center

http://911.wikileaks.org/

den här var bra, Something doesn't seem right !!!!

2001-09-11 09:06:14 Arch [0911374] D ALPHA
a second plane crashed into the other tower !!!! Something doesn't seem right !!!! [Huenke, William]

kanske inte så bra idé.

2001-09-11 09:24:59 Arch [0932332] D ALPHA
29- CTR. I AM ON MY WAY BACK. WHAT DO I NEED TO DO TO GET INTO THE BLDG? 917-414-5921. !2/2 029

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back