Återförsäljare Ducati i Värmland?

baen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2013
Hoj
Hoj saknas
Hej,

Har googlat runt men inte hittat någon Ducati återförsäljare i Värmland?
Bikecorner i Karlstad hade väl förr men det är borta.

Om inte i Värmland, var finns då närmaste återförsäljare från Karlstad?

/baen

Ring Italia Bike center eller kolla deras hemsida om de ska ha någon öppet-hus-dag inom kort, då har de en jävlans massa hojar inlånade från Ducati Sthlm.
Janne och Kristoffer är både jäkligt trevliga och extremt duktiga så risken är stor att du åker därifrån med en Spaggeräser...

Jag kommer säkert att åka o kolla hur det ser ut både hos IBC och Bike, bara för att det är så kul.

Ni som bor i Karlstad eller närliggande kommuner och kör ducati (longshot!), vart servar ni era cyklar?
Är ju så typiskt att alla andra märken har återförsäljare med verkstad här men inte Ducati.

Tjenixen! Jag bor i Arvika, har nyligen anlitat Italia Bike Center i Arboga, grymt proffsiga och trevliga.
Inte speciellt dyrt heller, nästa gång åker utrsutning med för div testkörningar medan man väntar på hojen.

Jag ska in med min på den nya verkstaden i sthlm, Desmo k3 heter dom om jag inte mins galet. Niklas jag pratade med på telefon var riktigt trevlig och hjälpsam med olika noobfrågor man har. (som alltid)

Dock är det ju en bit från Karlstad, men tänkte det kan va kul för andra i närheten att veta om att det nu finns bättre alternativ än tex Ava-mc då ducati sthlm har lagt ner. Ava-mc är en butik, inte en verkstad, imo. :fakta

Jag var på Italia Bike Center och testade Ducati när dom hade provdag för några veckor sedan. Resulterade i att det idag står en Multistrada 1100S i Garaget. :D

Jag har min hoj inne på K3 just nu och än så länge är jag mer än nöjd med allt vad de erbjuder. Kanontrevliga killar med mkt service i fokus. Hoppas det rullar på bra för dom i framtiden så att jag har en bra Ducativerkstad i närheten.

Jag ska in med min på den nya verkstaden i sthlm, Desmo k3 heter dom om jag inte mins galet. Niklas jag pratade med på telefon var riktigt trevlig och hjälpsam med olika noobfrågor man har. (som alltid)

Dock är det ju en bit från Karlstad, men tänkte det kan va kul för andra i närheten att veta om att det nu finns bättre alternativ än tex Ava-mc då ducati sthlm har lagt ner. Ava-mc är en butik, inte en verkstad, imo. :fakta

Jag har min hoj inne på K3 just nu och än så länge är jag mer än nöjd med allt vad de erbjuder. Kanontrevliga killar med mkt service i fokus. Hoppas det rullar på bra för dom i framtiden så att jag har en bra Ducativerkstad i närheten.

Kul att du har samma uppfattning. :) Jag ska in med min den 18:e för service, och besiktning den 19e.. :gnissla Hoppas allt löser sig i tid!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti