Är inga hojar heliga?? Ny chopper.

Mä vah !!!

Har ni ingen som helst känsla för kreativitet??

Allt är väl inte så snyggt och en del detaljer borde nog gjorts på annat sätt, men hojen är garanterat unik. Den liknar inte alla andra Gixxers, ZX-6 eller vad sjutton som helst..

:hej

Snälla lägg inte sånt här i MC-relaterat kackel... sånt här kan få ligga i offtopic där de hör hemma... jag tycker vi snackar MOTORCYKLAR i detta forumet istället :fakta

Ehh... vad är det som är fel? Ser inte alla custom cyklar ut sådär? :crash

Hahaha, den där måste man ju få köra med på ducatis bankörninger Amullo... det får ju vara med Bimotor och andra typer, bara de har duccemotor, så denna skulle ju passa som en smäck :D

Btw... det var jag som stod brevid Pär (Pajo) på Gelleråsen i Tisdags... blond hår, svart tröja och ett svart/vitt ställ.... :rodnar

Ooohh,, wunderbar. Synd bara att den är utrustad med en höfläkt snarlika dom där Hå-De-motorerna.

I "mitt" garage ligger det likdelar från en ninja som jag inte tror någon äger... :D

DET kommer att bli ett shysst chopperprojekt. :cool:

Mattiaz skrev:
Hahaha, den där måste man ju få köra med på ducatis bankörninger Amullo... det får ju vara med Bimotor och andra typer, bara de har duccemotor, så denna skulle ju passa som en smäck :D

Btw... det var jag som stod brevid Pär (Pajo) på Gelleråsen i Tisdags... blond hår, svart tröja och ett svart/vitt ställ.... :rodnar

Hmm.. kommer inte ih.. jo det var visst några å kikade en stund!

Gammelhojen som var där är min samt en ful-lackad helröd hajper med Cantina Desmodromicadekaler å #70 på..

/B

:skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

06.jpg

Bj.O.rn skrev:
Hmm.. kommer inte ih.. jo det var visst några å kikade en stund!

Gammelhojen som var där är min samt en ful-lackad helröd hajper med Cantina Desmodromicadekaler å #70 på..

/B

Stod o kollade på en hoj, (en Ducce alltså :D) Som hade en DV-kamera monterad på tanken.. och nyss hade varit ute och filmat på banan... Pär vet nog mera än jag, för det var ju bara den 3e bankörningen med ducceklubben jag var och kollade på :rodnar

Mattiaz skrev:
Stod o kollade på en hoj, (en Ducce alltså :D) Som hade en DV-kamera monterad på tanken.. och nyss hade varit ute och filmat på banan... Pär vet nog mera än jag, för det var ju bara den 3e bankörningen med ducceklubben jag var och kollade på :rodnar

Det var nog Tom eller K-Micke, jag vill se film... NUUUUU!

/B

Bj.O.rn skrev:
Det var nog Tom eller K-Micke, jag vill se film... NUUUUU!

/B

När du säger det så... jag tyckte faktiskt de kallade honom "Tom"... :fakta

Skulle också vilja se de filmerna, det är kul att se filmat från en sporttwin ibland, för oftast är det filmat från rad4or.... inget fel med det, men ombyte förnöjer heter det ju :hej

K-Micke skrev:
Det var ju jag :hej Värsta jag mötte Lassie här :D

90 min film har vi nu som snart ska kollas på!

Edit: Kan ha varit Tom också, han har vita kraschkåpor på sin Ducce. Filmen ska klippas och redigeras och så småningom läggs det väl upp någonstans. Nåt å titta på i vinter!

Nopp... den duccen hade röda kåpor :)

Ledsen att jag inte kände igen dig ;)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back