Är detta klassat som rasism?

Status
Ej öppen för fler svar.
korvgubbe skrev:
Akta så han inte bussar Fröken Ukinawa på dig... :mattias
Alltså, vem är den där Ukinawa? Är det någon som är värd/förtjänt av "särskilt intresse" :va

Bingo skrev:
Alltså, vem är den där Ukinawa? Är det någon som är värd/förtjänt av "särskilt intresse" :va

Han kallar sig Ukiwaza och är inget mer än en liten pajas som dansar i koppel så fort ah vevar på vevorgeln. Han lär nog dyka upp och börja håna dig med tanke på att du varit jEtEduMm mot ah!

korvgubbe skrev:
Han kallar sig Ukiwaza och är inget mer än en liten pajas som dansar i koppel så fort ah vevar på vevorgeln. Han lär nog dyka upp och börja håna dig med tanke på att du varit jEtEduMm mot ah!
Jaha, typ Sorken då (brukar kalla sig Valen för att verka större än han är, den lille gnagaren). Haha, de är för ynkliga :D

korvgubbe skrev:
Jag tror de är tvillingar! :fakta

Ska inte du & Dingo slå till på den där omtalade förlovningen en gång för alla?

Bingo skrev:
Jaha, typ Sorken då (brukar kalla sig Valen för att verka större än han är, den lille gnagaren). Haha, de är för ynkliga :D

Håhåjaja. Dingo, ett gott råd: skaffa ny pojkvän, gå tillbaka till lunarstorm och skaffa dig ett liv. Du är faktiskt bara för patetiskt. Förut kunde man skratta åt dig men nu tycker jag bara synd om dig.

Valen skrev:

Håhåjaja. Dingo, ett gott råd: skaffa ny pojkvän, gå tillbaka till lunarstorm och skaffa dig ett liv. Du är faktiskt bara för patetiskt. Förut kunde man skratta åt dig men nu tycker jag bara synd om dig.
Gnagarn, är du här. Hej :hej

Bingo skrev:
Gnagarn, är du här. Hej :hej

Såja, såja, nu tar vi det lungt här. Ok, då ska vi se, vi börjar med den snevridna parallellen: hur kan man likna en val med en sork? Vad behöver man röka på för att få den kopplingen?

Valen skrev:
Såja, såja, nu tar vi det lungt här. Ok, då ska vi se, vi börjar med den snevridna parallellen: hur kan man likna en val med en sork? Vad behöver man röka på för att få den kopplingen?
Haha, det är tråkigt att jag inte riktigt har tiden. För jag skulle kunna roa mig länge på din bekostnad. Är du lika STOR irl som du är på forumet, ditt LILLA däggdjur :D

Hängde du med, gnagarn? :)

Valen skrev:

Vad röker du för något då?

Valen skrev:

Är det inte egentligen på Lunarstorm som man använder kommentaren "Skaffa dig ett liv" ? Vem hör hemma där, egentligen ? :va :rolleyes:

korvgubbe skrev:

När blev du sist undersökt av din pojkvän prof. bonny :D

Bingo skrev:
http://vet.hut.nu/?id=6

Känner ni er trygga när ni är tillsammans?

Era små stackare :lol

Edit: hur många nummer sålde du?

Om du nu tycker synd om mig, borde du då inte överösa mig med bidrag? Det är ju så det funkar här.

Jag kan tänka mig hyran betald, ett par tusen extra i fickpengar osv...
och om jag gör något dumt så vill jag ha antingen en seglats eller varför inte ett biljardbord i källaren.

lorkan skrev:
Är det inte egentligen på Lunarstorm som man använder kommentaren "Skaffa dig ett liv" ? Vem hör hemma där, egentligen ? :va :rolleyes:

Moppefuckon? 125:a folk? U tell me.

Bingo skrev:
Haha, det är tråkigt att jag inte riktigt har tiden. :)

Det är inte det enda du saknar.

Bingo skrev:
För jag skulle kunna roa mig länge på din bekostnad. Är du lika STOR irl som du är på forumet, ditt LILLA däggdjur :D

Hängde du med, gnagarn? :)

Vet inte vem du refererar till men du svarade på mitt inlägg. Är du säker på att du svarat på rätt inlägg?

Ukiwaza skrev:
När blev du sist undersökt av din pojkvän prof. bonny :D
Jag kan lova att om det är någon eller några jag är orolig för på detta forumet så är det inte korvgubben eller bingo. :7peta De uppvisar, som jag kan se det, ett flertal av de friskhetstecken som man kan se i skrift. Så min gissning är att dem varken har haft eller behöver någon kontakt. (Å nej! Politisk riktning är inte ett av tecknen!)
Professorn har talat! :mattias
Fast nu överdriver du min betydelse något, men det är ju trevligt med lite vänlighet så tack för komplimangen!

bonny skrev:
Jag kan lova att om det är någon eller några jag är orolig för på detta forumet så är det inte korvgubben eller bingo. :7peta De uppvisar, som jag kan se det, ett flertal av de friskhetstecken som man kan se i skrift. Så min gissning är att dem varken har haft eller behöver någon kontakt. (Å nej! Politisk riktning är inte ett av tecknen!)
Professorn har talat! :mattias
Fast nu överdriver du min betydelse något, men det är ju trevligt med lite vänlighet så tack för komplimangen!

Tja gissningar är ju vardagsmat för din yrkesskor. :rofl

Valen skrev:
Moppefuckon? 125:a folk? U tell me.

Det är inte det enda du saknar.

Vet inte vem du refererar till men du svarade på mitt inlägg. Är du säker på att du svarat på rätt inlägg?

Vet inte riktigt om det är där man hör hemma om man kör lättmc, de har ingen avdelning eller liknande för sådana diskussioner eller chat, så vitt jag vet. Och under "moppefucko" kategorin platsar väl inte jag in, jag äger ju faktiskt en motorcykel. ? :va

Rör man sig med uttryck som "skaffa dig ett liv", tycker jag man platsar bättre på lunarstorm än vad någon som äger en motorcykel gör.

Valen skrev:
Gäsp...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...