PollySmurf skrev:Man kan dö av en burk öl med...
Och Henkka, vad menade du med: måste vara årets dummaste inlägg, det vill jag att du definierar extra noga![]()
Och allt "knark" är inte beroendeframkallande som FAN, finns vissa som aldrig blir beroende av cannabis-drogerna, däremot heroin och sånt skit, de e bara helvete och det försvarar jag inte för 5 öre.
Och jag kan meddela att jag inte "knarkar", men däremot har jag läst en jävla massa åsikter från både sånnadära "föräldrars förening mot droger" och åsikter från folk som tar cannabis, som till exempel knarkkorven.
Jag har lyssnar på alla källor, och själv bearbetat detta (notera: med huvudet) och bildat min egen uppfattning.
Henkka, om jag sa till dej att det e skitfarligt att skita, så hade du aldrig i livet gjort det då eller? Bara för att staten säger att det är såååå farligt så tror alla (som tror blint på allt överhuvudet säger) blint på det, ingen bildar sin egen uppfattning. Bara för att det är förbjudet så vill klart staten undvika att folk börjar med det, sådan är våran kultur.
Jo visst kan man dö av alkohol (alkoholförgiftning, lever canser mm)
Det jag menade med årets kommentar var att du menade att om man är svag sinnad (dåre) så fastnar man, är man bara en vanlig medelsvensson så kan man röka hur mycket som hellst utan att fastna. Missuppfattade jag dig eller?
Tänk på att canabis mm leder raka vägen till tunga droger. När inte länge harchpipan ger någon effekt så vill man ju prova värre saker för att få samma rus man fick tidigare. Ond cirkel med andra ord.
Vad säger att jag inte har skapat mig en egen uppfattning om saker och ting? Mitt förtroende för sossestaten är lika med NOLL!! jag har vänner och bekanta som har provat och jag har sett med egna ögon hur folk som tidigare har varit självsäkra och trevliga förvandlas till ruiner och bara en blek bild av sitt forna jag. Skiten bryter ner människor fortare än vad man tror. Vad sen knarkare skriver i sinna försvarstal på internet ger jag inte ett skit för. Att försvara något sådant farligt som knark är lika dumt som när nazister försöker visa att dom inte alls hatar någon folkgrupp mm...
Eftersom du och jag har helt olika åsikter i detta ämne och inte kommer att ändra någon åsikt bara för att någon okänd person på internet skriver en sak om ämnet så leder detta ingenstanns. Ska vi lägga ner på nu?