Är det så petigt med lämpet?

Status
Ej öppen för fler svar.
yonsson skrev:
Man måste ju vara lite häftig och visa att man bestämmer över sitt eget liv genom att vara lite självdestruktiv vet du väl?

i kompisgänget som jag rökte med var det alltid vi som rökte aldrig några andra och det var inga andra som visste om det. vissa rökte inte då och då och det var absolut inte någon prestige i att röka. sen så har vi slutat allihoppa nu gemensamt.

Steff: Det e bara en fråga om tid innan du trillar dit rejält kan jag lova dig.... Röker du varje helg och fortsätter med det så åker du dit tillslut. Precis som med helg-alkisar. Det e inte mycket jag vet, men det kan jag lova dig.

Men bra att du slutat! :Bugar :fyllisar
(Edit: mitt sista inlägg)

dags o stänga tråden? blir bara tjöt på moppenivå och ämnet är långt från det ursprungliga

yonsson skrev:
Steff: Det e bara en fråga om tid kan jag lova dig.... Röker du varje helg och fortsätter med det så åker du dit tillslut. Precis som med helg-alkisar. Det e inte mycket jag vet, men det kan jag lova dig.

det tror jag nog också att jag skulle gjort om jag fortsatt... för jag blev ju sugen på det och därför har jag tagit uppehållet nu för jag kände att det var likabra innan det blev värre....

sen var det många av kompisarna som hade rökt konstant i nästan 4 månader och som också har slutat nu så sådär JÄTTE beroende framkallande är det faktist inte.

HanneZ skrev:
dags o stänga tråden? blir bara tjöt på moppenivå och ämnet är långt från det ursprungliga

Håller med, har skickat in en sån där anmälan till moderatorerna om stängning!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP