Lugnt, jag gör världen till en bättre plats, jag både skänker pengar och är barnvakt!
Vad ska man med kamphundarna till? En shäfer fyller samma funktion, bara det att den inte vill äta upp allt som lever
Oj, det hade jag missat, att PB, Amstaff osv äter människor för att de njuter av det. Du är antagligen ett av de som går på det massmediala påtryck som kvällpressen gör sig lösnummer på. Dom gör rasen en otjänst varje gång man förbjuder eller skriver om bett. Vad händer, det triggar just fel köpare att köpa hunden. Sen det du skriver ang Schäfer... Om du var född under 80-talet eller tidigare så kanske du har vetat eller iaf hört talas om att just schäfer ansågs som "kamphund". Då som nu lika oförtjänt.
Sen kan vi rota vidare i det du skriver ang att du skänker pengar, du behövs inte för att du gör det. Det är en självisk handlig som allt det man gör. Du gör det för att det stimulerar ditt sinne & känner dig antagligen mer eller mindre som ett helgon. Skulle kunna skriva en avhandling i dina brister i inlägget, men det skulle bli att gå från själva ämnet i sig.