Äntligen under 1.10 på Knudan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
På varv 178 under ERF 4 på Knudan satte jag PB med 1:09.929, det tog bara 5 år att komma under 1.10 :näsblod

Oddjob skrev:
2354609 Vad är en bra tid på knudan,
vad sätter SM-förarna, Hobbyåkarna?
Swedie körde 1.03 ifjol och en hobbyåkare kör långsammare, typ.
Jag tycker att det är starkt att GSXR1100R visar att även äldre personer kan vara med och ha roligt.

Grattis:tummenupp
Själv körde jag på 1.11 som bäst vilket jag är nöjd med med tanke på att jag aldrig kört på banan tidigare. Sen ska man komma ihåg att din och min tid är registrerad med transponder och inte ett gökur som går på anabola som tycks vara så vanligt på sporthoj.com:rolleyes:

GSXR1100R skrev:
2354576 På varv 178 under ERF 4 på Knudan satte jag PB med 1:09.929, det tog bara 5 år att komma under 1.10 :näsblod

Victor skrev:
2354690 Swedie körde 1.03 ifjol och en hobbyåkare kör långsammare, typ.
Jag tycker att det är starkt att GSXR1100R visar att även äldre personer kan vara med och ha roligt.
Nu kör jag ju iof inga sprintlopp, mina race är 40-60 minuter ggr två pass, i övrigt så är du snabb på läktaren...

:tungan

Ballou skrev:
2354968 Grattis:tummenupp
Själv körde jag på 1.11 som bäst vilket jag är nöjd med med tanke på att jag aldrig kört på banan tidigare. Sen ska man komma ihåg att din och min tid är registrerad med transponder och inte ett gökur som går på anabola som tycks vara så vanligt på sporthoj.com:rolleyes:
Ja vi kollade idag på SRW där 70% påstår att dom kör under 1.10 med gökur, men ingen kom i närheten av dessa tider.

*Superlight* skrev:
2355058 Gött mos!!!! :tummenupp
Du är sjukt snabb, anmäl dig genast till SM :tummenupp

Robz skrev:
2354925 :tummenupp :tummenupp
Då kan jag ligga i bildrutan under hela din nästa film:D
Hmmm med min GSX1100R då :va

Last edited:
Victor skrev:
2354690 Jag tycker att det är starkt att GSXR1100R visar att även äldre personer kan vara med och ha roligt.

:hihi :hihi :hihi :hihi

Gott jobbat hjälten! Om tjugo år kör du 1.05!!!!!!!!!!!!!!!

GSXR1100R skrev:
2355093 Ja vi kollade idag på SRW där 70% påstår att dom kör under 1.10 med gökur, men ingen kom i närheten av dessa tider.
Både håller med dig och inte.
Klockade vårt team med mobilens stoppur.
Missade vår kvaltid med 3 hundradelar och varvtiderna med upp till en tiondel, inte mer.

Kollade också SRW idag. Vet vem som är snabbast i röd och han körde 1:12,6 som snabbast men 1:13 regelbundet. Konstigt att alla dessa 1:10 förare aldrig är på banan. :va

Maverick_ou812 skrev:
2355332

Kollade också SRW idag. Vet vem som är snabbast i röd och han körde 1:12,6 som snabbast men 1:13 regelbundet. Konstigt att alla dessa 1:10 förare aldrig är på banan. :va
Var jag inte där då o lufsade runt med dig då förra helgen,va va va.Gubbfan:mad:

Zmurfen skrev:
2355351 Var jag inte där då o lufsade runt med dig då förra helgen,va va va.Gubbfan:mad:
Du påstår att du körde under minuten på SRW, jag tror att du skarvar lite.

GSXR1100R skrev:
2355093
Du är sjukt snabb, anmäl dig genast till SM :tummenupp :va

Snällt sagt :) ,ERF nästa år känns MYCKET lockande, så lockande att det känns som ett måste..., det var helt enkel sjukt kul :Rockbanan !!!

Maverick_ou812 skrev:
2355332 Både håller med dig och inte.
Klockade vårt team med mobilens stoppur.
Missade vår kvaltid med 3 hundradelar och varvtiderna med upp till en tiondel, inte mer.

Du prickade faktiskt "klockrent" med ditt gökur på Knudan, kunde du inte lämnat in tiderna för de varven vi missade efter jag blev påkörd och tappade transpondern :hihi

Zmurfen skrev:
2355419 Nejfan,jag har hittat en genväg.

Faaaaan, trodde bara det var jag som visste om den :D

srw_genvg.jpg

Last edited:
*Superlight* skrev:
2355507 Snällt sagt :) ,ERF nästa år känns MYCKET lockande, så lockande att det känns som ett måste..., det var helt enkel sjukt kul :Rockbanan !!!
[/IMG]

Gräset ÄR grönare på andra sidan V-twinnen... :7peta

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back