autister.
Autist- javisst!
Rasist mot oss eller?

jag beundrar ditt engagemang och uthållighet!
Tack ska du ha!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
autister.
jag beundrar ditt engagemang och uthållighet!
Fan du har ju humor Kuritas, tycker alltid du verkar så stel.
Av deras plakat får man uppfattningen att Judar och Nazister ska ut, det ser konstigt ut helt enkelt eller är jag bara allmänt trög?
![]()
Tycker det är skitbra med normala muslimer som inte skriker rasist till allt och alla och gnäller
Men jag anser inte som många att "israeler" är idioter utan civiliserade människor. Däremot är dom ortodoxa judarna inte kloka.
Nu har ju inte jag en aning om var den där bilden kommer ifrån, men
man skulle ju kunna tänka sig att Libaneserna tycker att Israel
ska hålla sig i sitt eget (eller vad man nu vill kalla det) land.
De kanske tycker att Israels sätt att behandla palestinska flyktingar
(med stöd från USA) påminner om nazisternas sätt att hantera judar.
OK, Bilden var från Beirut enligt DN, såg märkligt ut med de 2 symbolerna på ett och samma plakat
BlBlablablaaaöööäääää![]()
![]()
Bla Bla!
När du är så mjuk och accepterande mot andras åsikter kommer din argumentation att verkligen ses som partisk och genomskinlig.
Jämför du en jävla psykopatisk mördare, en av de värsta i sveriges historia med nästan ett helt folk som går ut och jublar på gatorna när barn mördas?
Jag förstår mycket väl att du skriver den här gojan pga att du anser att de fallra flesta inom islam är vettiga.
Det anses extra fint i Palestina när dagis och liknande i Israel attackeras
för att dom vet att det orsakar mer lidande.
Men att säga att inte alla svenskar är barnamördare för att ett extremt psykfall åkte dit i år och tycka att det är liknande retorik som jag kör är patetiskt.
Livets ord. Bah! Ta den diskussionen med Korvgubben som tydligen tycker dom är bra. Förövrigt samma sak där. Typ tusen medlemmar i ett land med 9 mille. Det är inte direkt nån majoritet. Jag tycker dom är galna men mig veterligen håller dom sig för sig själva och slänger inte iväg raketer på oliktänkande.
I Israel genomförs ofta fredsdemonstrationer. Har däremot aldrig hörs talas om nån sådan i Palestina. Nä där bränner man flaggor och kastar sten istället. Och hatar hejdlöst.
Va babblar du om? Skriv vad du tycker istället för att sitta och gnälla.
Olsson kan kolla på Youtube, Israeli Air Force lägger ut anfallen där.
Den israeliska militären, IDF, visar till synes framgångsrika flygattacker på den populära videosajten Youtube.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3561&a=869246
[YOUTUBE-ID]qG0CzM_Frvc[/YOUTUBE-ID]
Ok! Jag tycker du verkar trångsynt och faktiskt dum.
Bra så?
Som den fantastiskt filantropiska människa du vill utmåla dig till att vara, så har du underliga värderingar när det handlar om människors värde, framförallt när det handlar om judar och muslimer. Det du verkar ha missat är dock att det inte finns några judehatare här, bara en liten ensam och förvirrad muslimhatare som klänger fast vid sina fabricerade sanningar, ditt namn är göteborgarenHaha, Kantian och judehatarna måste gråta blod.Underbart, fyllesentimentalt!
Ledare för Hamas säger nu att Israel ska få betala "ett högt pris" för hans död [...] raketer mot Israel skulle slå till "ännu djupare in i landet".
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3561&a=869355
Det här är ett orsakssammanhang som vem som helst borde kunna räkna ut med lilltån.
Slutdiskuterat.
Mer spö till uppviglande demonstranter som bara är där för jävulskap. ...... .... Att dela luft med dessa människor får mig nästan att hoppa ut genom fönstret direkt.
Skjut en demonstrant, då blir det lugnt.
Absolut inte. Det kan säkert stå dig bi i framtiden att kunna särskilja emotionella och intellektuella resonemang. Hitills har du ägnat dig åt det förra trots att jag flera gånger har bett dig att försöka med det senare, det verkar dock inte som om du kan det. Motbevisa mig!Åhfan, så du har ändrat uppfattning om vålds orsak och verkan de senaste månaderna?Trovärdigt!
![]()
![]()
Ändå är Du tvungen att berätta vad du tycker om Mig medelst PM?[...] Vad du tycker om mig bryr jag mig inte det minsta om, det måste du förstå.[...]
Absolut inte. Det kan säkert stå dig bi i framtiden att kunna särskilja emotionella och intellektuella resonemang. Hitills har du ägnat dig åt det förra trots att jag flera gånger har bett dig att försöka med det senare, det verkar dock inte som om du kan det. Motbevisa mig!
Ändå är Du tvungen att berätta vad du tycker om Mig medelst PM?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |