Vad är detta för skitprogram? Skiten funkar bara var tionde gång, max!
Hänger sig efter att man knappat in lösenordet och man trycker enter... Har avinstallerat, installerat, avinstallerat, installerat.. Kört i kompatibilitetsläge hit och dit, administratör, testat via annan webbläsare osv...