Belägg till Beringer?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Köpte för ett tag sedan ett Beringer 6-kolvs ok som suttit på en husaberg. Nu ska jag ha tag i nya belägg till detta, men var hittar jag till bra pris? Är det bara original som gäller eller finns det pirat med?

Affären ska väl hellst vara i Sverige.

Finns några till förutom Beringer men det är race only pads som kostar minst lika mycket som originalet.

Finns några till förutom Beringer men det är race only pads som kostar minst lika mycket som originalet.
Ah, det var ju synd. Du har inte koll på var man handlar i Skåne? Ju närmre Lund desto bättre.

Edit: Verkade som att addemoto hade, får dra en sväng dit imorron. Trodde verkligen inte att dom hade till dessa ok..

Last edited:
4 kolvs oket har väl samma som några suzukimodeller iaf har jag för mig, o dem finns väl på biltema.
Kanske finns till 6kolvs med om de duger =)

4 kolvs oket har väl samma som några suzukimodeller iaf har jag för mig, o dem finns väl på biltema.
Kanske finns till 6kolvs med om de duger =)
Jo, jag såg att biltema hade till det med fyra kolvar, men inte till sex. Sätter hoppet till Addemoto imorron :)

Sunbike är ÅF i Sverige. Hör av dig till honom, jättebra kille, snabba och personliga leveranser! alex@sunbike.com om jag inte missminner mig...

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back