Belägg till Beringer?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Köpte för ett tag sedan ett Beringer 6-kolvs ok som suttit på en husaberg. Nu ska jag ha tag i nya belägg till detta, men var hittar jag till bra pris? Är det bara original som gäller eller finns det pirat med?

Affären ska väl hellst vara i Sverige.

Finns några till förutom Beringer men det är race only pads som kostar minst lika mycket som originalet.

Finns några till förutom Beringer men det är race only pads som kostar minst lika mycket som originalet.
Ah, det var ju synd. Du har inte koll på var man handlar i Skåne? Ju närmre Lund desto bättre.

Edit: Verkade som att addemoto hade, får dra en sväng dit imorron. Trodde verkligen inte att dom hade till dessa ok..

Last edited:
4 kolvs oket har väl samma som några suzukimodeller iaf har jag för mig, o dem finns väl på biltema.
Kanske finns till 6kolvs med om de duger =)

4 kolvs oket har väl samma som några suzukimodeller iaf har jag för mig, o dem finns väl på biltema.
Kanske finns till 6kolvs med om de duger =)
Jo, jag såg att biltema hade till det med fyra kolvar, men inte till sex. Sätter hoppet till Addemoto imorron :)

Sunbike är ÅF i Sverige. Hör av dig till honom, jättebra kille, snabba och personliga leveranser! alex@sunbike.com om jag inte missminner mig...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park