Jag känner två personer med väldigt olika inställning till gräsklippning.
Den ena tycker det är det bästa som finns att sitta på gräsklippartraktorn (har stora ytor att klippa) och snurra runt varv på varv, och klipper även stora ytor med gå-bakom klippare med glädje.
Klipper gärna åt andra som ber om hjälp dessutom
Den andre har egentligen inte speciellt mycket att klippa men funderar på robotgräsklippare för att slippa helt och hållet.
Den ena tycker det är det bästa som finns att sitta på gräsklippartraktorn (har stora ytor att klippa) och snurra runt varv på varv, och klipper även stora ytor med gå-bakom klippare med glädje.
Klipper gärna åt andra som ber om hjälp dessutom
Den andre har egentligen inte speciellt mycket att klippa men funderar på robotgräsklippare för att slippa helt och hållet.






)