CBR1
Gudomlig sporthojare
.....och som brukligt är däcket felväntJaha, han har den ute till försäljning igen. Spekakulärt bygge om man går igång på stilen, men jag retar mig alltid på byggen som sätter form före funktion. Cykeln är full av motsättningar. Och varför säljer han sin drömhoj som har kostat skjortan? Blev den okörbar?
Nedbockat styre för hög toppfart?
Förgasare med trattar så att den går saktare?
Dyr och fin Öhlinare bak för bättre fjädring?
HIttepåframgaffel för sämre fjädring?
Dyr och fin showlack för att glänsa vid kiosken?
Terrängdäck för att köra stig?









