Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Herregud đŸ«Łskapligt hjulbent med rediga brĂ€nnskador efter en tur lĂ€r man gĂ„ ganska mysko 😂
NĂ„r man fotpinnarna ens om man inte vill grilla insida lĂ„r 😬
Försökte fÄ ChatGPT att skapa en bild dÀr man inte brÀnner benen, men det gick inte.
Men bilderna dÀr man brÀnner benen blev ganska bra ÀndÄ :crash

1777456964290.png
1777456994037.png

Lindrigt grammatiskt fel jÀmfört med 90% av alla annonser jag ser, och inte svÄrt att begripa vad han menar, dvs miniblinkers gjorda av rostfritt stÄl. Annars kryllar det ofta av sÀrskrivningar och stavfel tycker jag.
Tack för klargörandet.

För den som vill kĂ€nna sig som John Reynolds
 men Ă€ndĂ„ inte. Dekaltrimmet kanske ger lite placeboeffekt?

ApropÄ ombyggd/chopper.

Vad sÀger man om denna lÄnggaffel Desmo-choppern? Verkar ocksÄ vara en annorlunda variant pÄ stelbensram? FjÀdring bak men inte fram, eller?!! Fantastisk vÀghÄllning ska den ha iaf.

IMG_2661.png
IMG_2662.jpeg

För den som vill kĂ€nna sig som John Reynolds
 men Ă€ndĂ„ inte. Dekaltrimmet kanske ger lite placeboeffekt?
Mer Àn 50% prisstegring sedan jag köpte min SV650S 2010 för dÄ ingick 2400 milservicen i vad jag betalde 30000kr.

Last edited:

Smaken Ă€r delad och allt det dĂ€r, men alltsÄ  nĂ€e. Inte billig heller.

Smaken Ă€r delad och allt det dĂ€r, men alltsÄ  nĂ€e. Inte billig heller.
Synd pÄ en sÄ trevlig maskin. Förhoppningsvis var den totalklotad och utom all rÀddning.

:unsure:
"Kawasaki ZZR 1100 Ninja Turbo, LÀmnar 419 hk pÄ bakhjulet, e85. Byggd 2025. "Gör det sjÀlv hoj" trycker ut lite olja ur vevhus vid hög belastning...........Vi erbjuder Àven extra garanti via Svensk Bilgaranti"

TÀcker garantin oljelÀckaget?
DÄ Àr det ju en riktigt bra deal.
Fast med tanke pÄ att den inte Àr reggad med Turbo Àr den garantin tveksam :rolleyes:

"Kawasaki ZZR 1100 Ninja Turbo, LÀmnar 419 hk pÄ bakhjulet, e85. Byggd 2025. "Gör det sjÀlv hoj" trycker ut lite olja ur vevhus vid hög belastning...........Vi erbjuder Àven extra garanti via Svensk Bilgaranti"

Fast med tanke pÄ att den inte Àr reggad med Turbo Àr den garantin tveksam :rolleyes:

Tycker att den verkar ha litet möjligt styrutslag pÄ grund av luftfiltrets placering.

Undrar om de 419hk Àr med eller utan NOS, för visst sitter det en NOS-flaska pÄ den?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I Är var det 52a gÄngen Cus...

Gotland Ring Bike Week Ž26 gÄr mot deltagarrekord!

Med en mÄnad kvar Àr det gl...

FrĂ„n familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor vĂ€xlar upp

I motorvÀrlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ÀndÄ?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show pÄ lördag!

PĂ„ Sveriges nationaldag, nu...

Bilder frÄn DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-mĂ€rke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, vÀlbokat trots turbulens i bolaget!

Det Àr med glÀdje vi pratar...

Back