Kinahojar coming up

FD motorcykeljournalist gillar Kove 800 rally.
Kvalitetsfjädring, 20 hk mer och 20 kilo lättare än tenere 700. Servicemanual finns att ladda ner från hemsidan och man kan serva själv med bibehållen garanti.
Japaner och Europeer behöver nog steppa upp lite... 🙄
 
FD motorcykeljournalist gillar Kove 800 rally.
Kvalitetsfjädring, 20 hk mer och 20 kilo lättare än tenere 700. Servicemanual finns att ladda ner från hemsidan och man kan serva själv med bibehållen garanti.
Japaner och Europeer behöver nog steppa upp lite... 🙄

Ja, jag hade sett någon liknande test/jämförelse.
Verkar helt klart vara mycket hoj för pengarna om man inte har dålig självkänsla och måste ha "rätt" märke på tanken
 
FD motorcykeljournalist gillar Kove 800 rally.
Kvalitetsfjädring, 20 hk mer och 20 kilo lättare än tenere 700. Servicemanual finns att ladda ner från hemsidan och man kan serva själv med bibehållen garanti.
Japaner och Europeer behöver nog steppa upp lite... 🙄
Serva själv och behålla garantin? Källa på detta?
Finns märlet kvar om 5 år? Finns återförsäljaren kvar i Sverige om 5 år? Finns reservdelar att köpa om 5 år?

Sedan på vartenda annons jag sett så står det alltid följande: "Du kan köpa fordonet med 6–36 månaders garanti. Garantier erbjuds via Fragus Group AB."

Verkar seriöst...
 
Serva själv och behålla garantin? Källa på detta?
Finns märlet kvar om 5 år? Finns återförsäljaren kvar i Sverige om 5 år? Finns reservdelar att köpa om 5 år?

Sedan på vartenda annons jag sett så står det alltid följande: "Du kan köpa fordonet med 6–36 månaders garanti. Garantier erbjuds via Fragus Group AB."

Verkar seriöst...

Finns KTM kvar om fem år?
Finns generalagenten i Sverige om fem år?
Finns reservdelar att köpa om fem år?

Gå sedan och läs början på KTM tråden här:
 
Det gäller nog alla märken i dagsläget, det är bara ett pennstreck bort för bönräknarna att stryka en marknad
 
Finns Yamaha motorcyklar kvar om fem år? Snöskotrarna försvann ju häromåret. Samma sak kommer hända med motorcyklarna om dom inte kan möta konkurrensen från kineser och andra.
Kan garantera att Yamaha motorcyklar finns kvar om 5 år. Kommer den svenska återförsäljaren av Kove att finnas kvar om 5 år? Jag tror faktiskt inte det med tanke på att ingen i dag svarar på telefon eller mail.

Mindre snö runt om i världen så det är ett förståeligt val att sluta tillverka snöskotrar.
 
Då kan jag garantera att Kove motorcyklar finns kvar om fem år också.
För det kostar ju inget att sitta på forum och garantera saker.

Dom som satt på snöskoterforum och garanterade saker om Yamaha lever fortfarande

Kove är på väg upp, deras marknad är Asien, sen exporterar dom gladeligen också, men det är inget som märket står och faller med

På dom stora hojarna dom säljer på export delar dom motor med flera andra märken, och även om KTM har visat sig svajiga så lär ju Kove och CFmoto fortsätta att tillverka motorn, så delar lär finnas.
 
Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Back
Top