MickeZX7R
Posör
- Asså...schådär skriver jag alltid sena lördagskvällar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Asså...schådär skriver jag alltid sena lördagskvällar.
Fast ändå lite intressant. Jag brukar undvika att dela "memes" där jag ser att språket är slarvigt behandlat för att det skär i skallen på mig. Här är det så grovt att jag slår över till att tycka det är lite kul.
Fast...
View attachment 520305
Känner igen det. Kan inte tänka på något annat när hör den låten.Haha den där kommer jag ihåg, "Se på lilla Lennart".
When you hear it, you can't un-hear it.
View attachment 520308
Resto mod när det är som bäst.
View attachment 520309
4 kg bromspedal i gjutjärn. Passagerarfotpinnar i lättmetall.
![]()
- Den där hade varit snygg med lite längre ljuddämpare.View attachment 520308
View attachment 520309
![]()
View attachment 520308
View attachment 520309
![]()
En intressant detalj med det där är att första och sista bokstaven måste vara korrekt, och man kan inte blanda bokstäver hursomhelst, om jag inte minns fel finns en annan studie som visar det.
Ja, men det är bara några decimeter mellan perfektion och fiasko.- Den där hade varit snygg med lite längre ljuddämpare.
Då får du börja vaxa...... benen o kedjan. Kan rekommendera happyride.com - nästan lika bra som sporthoj, men med ännu mer förutfattade meningar och åsikter huggna i sten.Jag fick en jättefin racercykel med kolfiberram/gaffel/fälgar av en kompis tillika medlem på Sporthoj som en försenad födelsedagspresent.
Hydraulbromsar och jättemånga vekCslar.
Nu har man nånting på två hjul i alla fall
edit: å ringklocka....
Gör dig aldrig av med något - alla intressen kommer tillbaka med jämna mellanrum (utom möjligen sex, det är bara för hundar o småpojkar)Fast nu måste jag skriva i förbannadtråden eftersom jag har gett bort alla specialverktyg till cyklar efter min senaste period då man köpte cyklar och tillbehör och kläder för hundratusentals pengar.
![]()
Du kan ju kanske finna lite tröst i att verktygen förmodligen ändå inte funkat eftersom cykelbranschen är helt överjävlig på att uppfinna nya ”standarder”.Fast nu måste jag skriva i förbannadtråden eftersom jag har gett bort alla specialverktyg till cyklar efter min senaste period då man köpte cyklar och tillbehör och kläder för hundratusentals pengar.
![]()
Japp, bara att byta kassett ger ju 7-8 valmöjligheter av hylsa.Du kan ju kanske finna lite tröst i att verktygen förmodligen ändå inte funkat eftersom cykelbranschen är helt överjävlig på att uppfinna nya ”standarder”.
Japp, bara att byta kassett ger ju 7-8 valmöjligheter av hylsa.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |