är det för han skall få Nobels FredsprisYtterligare ett genidrag från Donald Trump.
Invadera Kuba.
![]()
English isn’t my native language, could someone please explain what he meant by this? - Video
390 points • 172 comments9gag.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är det för han skall få Nobels FredsprisYtterligare ett genidrag från Donald Trump.
Invadera Kuba.
![]()
English isn’t my native language, could someone please explain what he meant by this? - Video
390 points • 172 comments9gag.com
Det tror jag inte. Han har ju redan fått ett sådant, så han är nog nöjd nu.är det för han skall få Nobels Fredspris
är det för han skall få Nobels Fredspris
Snarare dags för Grönland. Det blev ju ingen hjälp från NATO .... i Hormuz sundet.Om han inte hade härjat i mellanöstern så hade han haft en fair chans att kunna ta Cuba lite snabbt efter några konstruerade bevis på att dom håller på att utveckla WMD's
Cuba är fattigt och hade haft svårt att försvara sig, ingen i närheten hade kunnat komma till undsättning, och Puttler är upptagen med annat i sin bunker
(förhoppningsvis vapenvård av sin personliga pistol)
Snarare dags för Grönland. Det blev ju ingen hjälp från NATO .... i Hormuz sundet.
Apropå NATO, Hawaii täcks inte av artikel 5, så om någon skulle vilja starta krig med USA utan NATO kan de bara göra en japan.Jag hoppas och tror att han har insett att det är en mycket dålig idé, han är ju lyckligtvis inte ensammen om att bestämma sånt, även om han själv tror det.
Och varför skulle han ha fått hjäp där nere av NATO?
Dels var det han som anföll, dels ligger det söder om gränsen som NATO ska verka i...
Apropå NATO, Hawaii täcks inte av artikel 5, så om någon skulle vilja starta krig med USA utan NATO kan de bara göra en japan.
Sedan skulle ju antagligen länder från NATO ställa upp ändå, men tekniskt sett är de inte bundna av avtalet.
Jag hoppas och tror att han har insett att det är en mycket dålig idé, han är ju lyckligtvis inte ensammen om att bestämma sånt, även om han själv tror det.
Och varför skulle han ha fått hjäp där nere av NATO?
Dels var det han som anföll, dels ligger det söder om gränsen som NATO ska verka i...
Grönland tycker jag är en mycket smartare ide än ge sig på shiiterna.Trumpne gubben har ju sagt att han skulle skita i om något NATO-land i Europa blev angripet så det är väl tveksamt om Artikel 5 gäller ÖHT
Så amerikanarna har shiit'it i det blå skåpet?Grönland tycker jag är en mycket smartare ide än ge sig på shiiterna.
Shiiterna visade i Irak-Irankriget med både Irak, USA och Ryssland mot sig vad dom går för.
Skit som shiit!Så amerikanarna har shiit'it i det blå skåpet?![]()
Det är väl allt fler som blir "red pilled" som tur är.
Verkar som att folk inte förstår vad som rörde sig i Trumps huvud. Han ville ha en bas på Grönland men hade förmodligen inte fått det så han slog på stora trumman och hotade med att invadera om han inte fick köpa ön.Snarare dags för Grönland. Det blev ju ingen hjälp från NATO .... i Hormuz sundet.
Verkar som att folk inte förstår vad som rörde sig i Trumps huvud. Han ville ha en bas på Grönland men hade förmodligen inte fått det så han slog på stora trumman och hotade med att invadera om han inte fick köpa ön.
Slå ut Venezuelanska presidenten och stoppa deras oljeexport till Kina och hindra deras utveckling.
Etc etc etc
Sen att han är ett jävla klappträ i mångt och mycket kan jag hålla med om.
Helst ska det studsas på varvstoppet en 17 sekunder innan karatedump av koppling med resulterande kaninskutt och kärringstopp.Jag har skutsas folk till lassarettet idag, och spenderat ganska mycket tid på parkeringen utanför.
Skicket på folk som vägrar sluta köra bil får mig att skaka på huvudet.
Jag stod brevid handikapprutorna, (dom jag skjutsade har handikapptillstånd, men jag släppte dom vid dörren och parkerade sedan själv så jag behövde inte stå på handikapp plats).
Då kom det ut en "transportör" styrandes på en rullstol med en farbror i, farbrorn var i så dåligt skick att transportören fick lasta in honom i bilen, inklusive lyfta in benen åt honom då han inte orkade det själv.
Han startade bilen och var på väg att backa ut, men då kom det en lastbil och parkerade bakom honom, det fanns plats att backa ut ändå, men han tordes inte, så jag startade bilen och flyttade mig så att han skulle absolut få mera svängrum, det hjälpte inte, han satt kvar med bilen på tomgång, precis när personen jag skulle hämta kom ut körde lastbilen iväg och farbrorn började tråckla sig ut, två dm bakåt, en framåt osv.
Då var det alltså helt öppet att backa 5 meter och svänga ut.
Hur jävla svårt ska det vara för en läkare att titta på en sådan farbror och säga "du ska inte köra bil i ditt skick, jag ger dig färdtjänst livet ut istället"
Sossar sänka skatt?Undrar var hon får alltihop ifrån, har hon (de i (S)) vaknat upp efter att ha styrts av MP-V. Personligen så är jag övertygad om att det är röstfiske......
(Det är ju billigare nu än under deras senaste regeringstid)
View attachment 526859

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller