Någon av dom här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bildsökte du med en bild som jag inte har?Någon av dom här?
Du får lägga upp resultatet av sökningen - får inget resultat från länkenNågon av dom här?
Väst tycker jag är det optimala att förvara saker i. Du kan ju slå till på en fiskeväst så är det gott om fickor!Magväska eller becknarväska?
Orkar inte ha skit i shortsfickorna.
Lutar åt magväska då den är coolare.
Den här var coolt tactical
View attachment 516915
Är det inte magväskan som kallas becknarväska?Magväska eller becknarväska?
View attachment 516915
Magväska eller becknarväska?
View attachment 516915
Jag trodde aldrig jag skulle höra någon påstå att en magväska är coolare än något annat.Magväska eller becknarväska?
Den här var coolt tactical![]()
Grymt tactical!Det är en sån häringa man ska ha: https://www.equipt.se/sv/artiklar/maxpedition-thermite-versipack.html
Jajjemen.Grymt tactical!
- Du behöver kamratfostras *slap*Är jag omotiverat brydd?
Har noterat att det startas nya trådar med frågeställningar gällande hojar när det redan finns modellspecifika trådar med massor av info.
Nackdelen med förfarandet att skapa nya trådar är att eventuella lösningar och info försvinner i bruset efter någon tid.
Fördelen är för TS, då denne ofta får snabbt svar.
För en annan som gärna sorterar saker i därför avsedda kärl, om ni förstår liknelsen, är det milt störande.
Min upplevelse är att för 6-10 år sedan var vi bättre på att använda existerande trådar och kamratfostra varandra.
Eller spenderar jag bara för många timmar på forumet för mitt eget bästa?![]()
I min värld är en modellspecifik tråd något som finns i den otekniska delen medan en teknisk fråga finns i den tekniska delen och handlar om ett specifikt problem.Är jag omotiverat brydd?
Har noterat att det startas nya trådar med frågeställningar gällande hojar när det redan finns modellspecifika trådar med massor av info.
Nackdelen med förfarandet att skapa nya trådar är att eventuella lösningar och info försvinner i bruset efter någon tid.
Fördelen är för TS, då denne ofta får snabbt svar.
För en annan som gärna sorterar saker i därför avsedda kärl, om ni förstår liknelsen, är det milt störande.
Min upplevelse är att för 6-10 år sedan var vi bättre på att använda existerande trådar och kamratfostra varandra.
Eller spenderar jag bara för många timmar på forumet för mitt eget bästa?![]()
Facebook är fan inte ett bra medium för kommunikation.Är väl en del av det nya, i Facebook och liknande forum så är det helt jävla omöjligt att hitta gamla trådar så man skapar nya hela tiden, dessutom läser ingen vad någon annan svarat innan man svarar så man får sjuttielva likadana svar.
Som att kommunicera med en kvinna efter två glas röttÄr väl en del av det nya, i Facebook och liknande forum så är det helt jävla omöjligt att hitta gamla trådar så man skapar nya hela tiden, dessutom läser ingen vad någon annan svarat innan man svarar så man får sjuttielva likadana svar.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |