checkster
Gudomlig sporthojare
Coola kraschpuckar78 000 för min gen 3a om den hämtas innan tisdag. då åker jag och byter in den. https://www.blocket.se/annons/1401973337

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Coola kraschpuckar78 000 för min gen 3a om den hämtas innan tisdag. då åker jag och byter in den. https://www.blocket.se/annons/1401973337
tack!Coola kraschpuckar![]()
Tja Pelle! ...En map och bänk körning ...gör underverk på din Hoj!Tja!
Slängt på ett akrapovic racing line på min -25a, spelar det nån roll om jag sätter mini katten på främre eller bakre sensorn? satte den på bakre sensorn nu så man slipper se den fula klumpen
Du behöver inte flasha om. Däremot behöver man göra det vid en omvänd situation, dvs om du har fått en mappning för raka rör, dvs utan katalysator, så måste du flasha tillbaka till orginal om du sätter på orginalsystemet med katalysator, annars blir det övertryckHej! Helt obekant med Yamaha MT-09 och specifikt avgassystem. Om man köper ett helsystem, t.ex. från Dominator, behöver man då mappa eller flasha ECUn? Förlorar man garantin då?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|