Nya ZX-4R

Ojsan den tån var öm märker jag :rofl Bojje goes bananas efter Miggens fullträff :hihi

Hojar som bidrar till, alternativt effektivt belyser mc branschens prestandapunktering är väl alltid lite intressanta, eller? :va

Tror du jag kommer be om ursäkt för en fullträff? Då tror du fel haha! :lol

Ganska talande att du tog åt dig såpass, styrkekramar o puss på pannan :krama

Lyckades du använda din 1299a eller var den helt sjukt galet alldeles för snabb för det allmänna vägnätet? :tungan
Haha snorgärs! Dig tar jag hand om på Bulten! Du vet 257 an när du va en glimt bara i Farsans öga...så körde vi på ganska bra där! Haha.. :hjarta

Ojsan den tån var öm märker jag :rofl Bojje goes bananas efter Miggens fullträff :hihi

Hojar som bidrar till, alternativt effektivt belyser mc branschens prestandapunktering är väl alltid lite intressanta, eller? :va

Tror du jag kommer be om ursäkt för en fullträff? Då tror du fel haha! :lol

Ganska talande att du tog åt dig såpass, styrkekramar o puss på pannan :krama

Lyckades du använda din 1299a eller var den helt sjukt galet alldeles för snabb för det allmänna vägnätet? :tungan

Den här besattheten om min körning på gata är fel fokus för dig.

Satsa på att utveckla dina egna skills då du har otroligt snabba hojar i din ägo. Dessutom skruvar du inte själv heller och är snål och lämnar in hojen till klåpare.

Jag är på riktigt orolig. Den här tiden du lägger ner på att skriva i detta forum hade kunnat läggas ner på bana, eller att kontrollera lösa skruvar. Gör om, gör rätt.

Jag vill ditt bästa Miggen!

Haha snorgärs! Dig tar jag hand om på Bulten! Du vet 257 an när du va en glimt bara i Farsans öga...så körde vi på ganska bra där! Haha.. :hjarta

Good ol Bulten :tummenupp Åkt av där en gång med bil en mörk regnig höstnatt, good times :hihi

Rekordet för hoj ligger väl på 4:38 där? :va Men det är ju bara för att Bojje inte bombat phett med sin brutala Zx4 där än :rofl

Den här besattheten om min körning på gata är fel fokus för dig.

Satsa på att utveckla dina egna skills då du har otroligt snabba hojar i din ägo. Dessutom skruvar du inte själv heller och är snål och lämnar in hojen till klåpare.

Jag är på riktigt orolig. Den här tiden du lägger ner på att skriva i detta forum hade kunnat läggas ner på bana, eller att kontrollera lösa skruvar. Gör om, gör rätt.

Jag vill ditt bästa Miggen!

Du flyr frågorna :mattias Att jag är snål och lämnar in hojarna till auktoriserade klåpare stämmer dock bra :rofl

Lat är jag också, inte att förglömma :hihi Miggens besatthet är inte i närheten av din gatkörning på den punkten kan du vara lugn :tummenupp Som ofta påtalat, vägen till helvetet är belagd med goda intentioner :fakta

Men du kanske kan lära mig att våga bana? Jag vill ha en såndär bana där man kan toppa en 1299a nån minut kanske? Vilken bana ska jag till då? :va

Du flyr frågorna :mattias Att jag är snål och lämnar in hojarna till auktoriserade klåpare stämmer dock bra :rofl

Lat är jag också, inte att förglömma :hihi Miggens besatthet är inte i närheten av din gatkörning på den punkten kan du vara lugn :tummenupp Som ofta påtalat, vägen till helvetet är belagd med goda intentioner :fakta

Men du kanske kan lära mig att våga bana? Jag vill ha en såndär bana där man kan toppa en 1299a nån minut kanske? Vilken bana ska jag till då? :va
Haha jag gillar dig Miggen.

Jag tror väl snarare att om jag har en 400 så kan jag inbilla mig att jag styr över den och inte vice versa, haha. Sen nostalgi…. När jag växte upp var ZXR 400 mm drömhojar.

Gelleråsen funkar bra! SMC anordnar fina ban körningar...Du är väl redan medlem där? Professorn!? Börja där så tar vi Bulten sen! ;)

Funkar bäst på mindre landsvägar, sämre på motorväg, men går väl ändå att köra.

Inte en GIGANTISK skillnad jämfört med min 105 hk STR, största skillnaden är att den inte har någon effekt under normal körning. Jag tycker att det är värt uppoffringen just nu då det är ett beslut som endast är baserat på passion :)
Den är säkert skitrolig. Får man plats på den eller är den byggd för pygméer?

Jag tänker ofta att jag nog skulle ha roligare på en mindre hoj som jag kunde gasa mera med - nu känns världen för liten 🙃

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back