hannuse
När resan är målet
Men visst var vi överens om att vi inte rekommenderar Biltemas olja?
Den har mycket högre askhalt än vad som är bra för ventilstyrningarna, och kunde visst även bära spår av streptokocker.
Det sistnämnda har jag faktiskt egen erfarenhet av, fick det i samband med ett felaktigt oljeval för ett antal år sedan...inte kul
Den har mycket högre askhalt än vad som är bra för ventilstyrningarna, och kunde visst även bära spår av streptokocker.
Det sistnämnda har jag faktiskt egen erfarenhet av, fick det i samband med ett felaktigt oljeval för ett antal år sedan...inte kul
