Tråden för stötande skämt

Märkligt att Svd.se inte skriver 26-årig kvinna begärs .... !?​

Stöder inte svd.se könsbyteslagen !?​
1767084436433.png
Följande partier röstade för könsbyteslagen
Vänsterpartiet. Socialdemokraterna, Miljöpartiet, Centerpartiet, Liberalerna, Moderaterna
Följande partier röstade emot
Kristdemokraterna, Sverigedemokraterna.

Last edited:
Och ulvigt.

Jag väntar bara på att en varg verkligen ska attackera någon. Att dom inte är rädda för människor är ju ganska uppenbart även om just den här vargen troligen inte jagade joggaren utan bara råkade lunka åt samma håll.
Den hade väl redan ätit någon katt eller får så den var väl redan mätt.

Men förr eller senare står där ett barn lite lägligt samtidigt som vargen faktiskt råkar vara hungrig.
Mycket större risk i dagens Sverige att barnet möter en pedofil än varg .... gp.se idag
1767085049243.png

Mycket större risk i dagens Sverige att barnet möter en pedofil än varg .... gp.se idag
View attachment 524217

Ja, det finns nog avsevärt fler pedofiler än vargar i landet men jag bedömer det som politiskt sett lättare att få vargen utrotad igen än att vi lyckas genomföra en utrotning av pedofiler.
Dessutom är bevisbördan svårare. En varg känns ju igen ganska väl på utseendet.

Ja, det finns nog avsevärt fler pedofiler än vargar i landet men jag bedömer det som politiskt sett lättare att få vargen utrotad igen än att vi lyckas genomföra en utrotning av pedofiler.
Dessutom är bevisbördan svårare. En varg känns ju igen ganska väl på utseendet.
jag tycker nock det var bättre at utrota pedofilerna än dom stackars vargar

Jag tänker mig att en väl hopbuntad pedofil är hyfsat lättäten för en eller ett par vargar.
Man får bara se till att sätta ut åteln en bit i skogen, jag kan tänka mig att det gnys en bit i början.

Jag tänker mig att en väl hopbuntad pedofil är hyfsat lättäten för en eller ett par vargar.
Man får bara se till att sätta ut åteln en bit i skogen, jag kan tänka mig att det gnys en bit i början.

En varg känner man igen på pälsen.
En pedofil ser väl vanligtvis ut som vem som helst.

Möjligen kunde man kanske ta alla aktiva centerpartister men jag tror att vi även då skulle kasta ut väldigt många barn med badvattnet.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back