Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mycket större risk i dagens Sverige att barnet möter en pedofil än varg .... gp.se idagOch ulvigt.
![]()
Joggare blev jagad av varg – mitt i stan | Sveriges Radio
En joggare blev jagad av en varg i centrala Oskarshamn på juldagen.www.sverigesradio.se
Jag väntar bara på att en varg verkligen ska attackera någon. Att dom inte är rädda för människor är ju ganska uppenbart även om just den här vargen troligen inte jagade joggaren utan bara råkade lunka åt samma håll.
Den hade väl redan ätit någon katt eller får så den var väl redan mätt.
Men förr eller senare står där ett barn lite lägligt samtidigt som vargen faktiskt råkar vara hungrig.

Mycket större risk i dagens Sverige att barnet möter en pedofil än varg .... gp.se idag
View attachment 524217
jag tycker nock det var bättre at utrota pedofilerna än dom stackars vargarJa, det finns nog avsevärt fler pedofiler än vargar i landet men jag bedömer det som politiskt sett lättare att få vargen utrotad igen än att vi lyckas genomföra en utrotning av pedofiler.
Dessutom är bevisbördan svårare. En varg känns ju igen ganska väl på utseendet.
Jag tänker mig att en väl hopbuntad pedofil är hyfsat lättäten för en eller ett par vargar.
Man får bara se till att sätta ut åteln en bit i skogen, jag kan tänka mig att det gnys en bit i början.
ja det på tiden att införa dödsstraffetBara att avliva hela den klanen som mördaren tillhörde...........
lite spill får man räkna medEn varg känner man igen på pälsen.
En pedofil ser väl vanligtvis ut som vem som helst.
Möjligen kunde man kanske ta alla aktiva centerpartister men jag tror att vi även då skulle kasta ut väldigt många barn med badvattnet.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |