Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rent tekniskt sett så får du inte det heller.Det är ju tyvärr inget skämt
Jag får alltså inte inte hålla en telefon mot örat, eller än mindre knappa på den, men jag får scrolla på 19" skärmen framför mig för att på något sätt lyckas öppna handskfacket och ta fram snusdosan, eller för att konstant hålla mig uppdaterad om battericellernas temperatur, routa om laddningsplats eller slå på bakrutevärmen...
Rent tekniskt sett så får du inte det heller.
Det var ingen liten pjäs du kör!Driftade litet med ledstaplare med 35 pall på gafflarna idag.
Snö på lastkaj är kul.![]()

Kanske litet för hög stapel för mitt eget bästa där och då...Det var ingen liten pjäs du kör!![]()
En stapel på 4,5 meter blir ganska mycket jobb om den jäkeln skulle välta........friskt vågat.Kanske litet för hög stapel för mitt eget bästa där och då...
Var faktiskt mer orolig för fallhöjd på dryga metern från lastkajen ifall driften med ekipaget skulle bli vidare än tänkt...En stapel på 4,5 meter blir ganska mycket jobb om den jäkeln skulle välta........friskt vågat.
Hur är det att drifta med ledstyrning? Måste vara lite udda ändå?Var faktiskt mer orolig för fallhöjd på dryga metern från lastkajen ifall driften med ekipaget skulle bli vidare än tänkt...
Ingen minns en fegis eller en fegis ingen minns?
Blinkar mycket?Hur är det att drifta med ledstyrning? Måste vara lite udda ändå?
Ja den var kul för att den till så stor del är sann. Min bil till exempel har någon fånig funktion som ska kolla att jag är uppmärksam om jag har slagit på filhållaren genom att med kamera försöka hålla koll på om mina ögon tittar åt rätt håll. Men OM den tycker att jag inte är tillräckligt bra på att titta åt rätt håll så meddelar den mig det genom att börja blinka en text på skärmen. Vilket riskerar att få mig att titta på skärmen varpå den blir än mer sur på mig för att jag tittar åt fel håll och i värsta fall stänger av filhållaren för resten av resan.Det är ju tyvärr inget skämt
Jag får alltså inte inte hålla en telefon mot örat, eller än mindre knappa på den, men jag får scrolla på 19" skärmen framför mig för att på något sätt lyckas öppna handskfacket och ta fram snusdosan, eller för att konstant hålla mig uppdaterad om battericellernas temperatur, routa om laddningsplats eller slå på bakrutevärmen...
Hur är det att drifta med ledstyrning? Måste vara lite udda ändå?
Det var ingen liten pjäs du kör!![]()
Oh, en sån där har jag driftat med också.![]()
ERD 120/220 | Staplare | Jungheinrich
ERD ledstaplarna hör till våra mest flexibla truckar. Beroende på situation kan plattform, drivteknik, batteriutrymme och stativ anpassas individuellt.www.jungheinrich.se
Inte ledad eller speciellt stor. Inte heller anpassat för snöföre.
Vatten på betonggolv med slicks då...|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |