Sköndal, mina gamla hoods.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sköndal, mina gamla hoods.
Time to get paiiiid!
Verkstaden som tar hand om min 690.
Vilken service! Firman var vid tillfället obemannad, men jag fick möjlighet att hämta nyckeln via nyckelbox och en i allra högsta grad osaltad faktura dyker dagen efter upp per mail.
Jag lämnade hojen med orden, det tar den tid det tar, gör det när tid finns och stressmecka inte med min hoj. Drygt en vecka senare fick jag mess om att den var klar. Nya sulor och årsservice fixad. Jag hade absolut inte bråttom att få den klar då semestern startar med att vara ensam med två ungar i en vecka, alltså inte körbar.
Verkstaden fick en stor insättning på karmakontot och en i mitt tycke oskäligt låg insättning på bankgirot.
Lätt!Man kan ju åka dit och göra en insättning på fikarums-bordet också när man har sett att allt är 100% med hojen och tacka personligen för god service
Nej snälla, låt bli det, period-alkisen som jobbade på verkstaden på mitt förra jobb återföll och var borta från jobbet i två veckor mitt i högsäsongen när någon tackade honom för ett bra jobb...Lätt!
Eller en kasse bärs en fredag.![]()
Gott inspel! Tack.Nej snälla, låt bli det, period-alkisen som jobbade på verkstaden på mitt förra jobb återföll och var borta från jobbet i två veckor mitt i högsäsongen när någon tackade honom för ett bra jobb...
Undantaget möjligen om du med all säkerhet vet att ingen på firman har problem
Gott inspel! Tack.
Undrans om man ska vara litet udda och dra förbi och handla några schyssta bitar kött åt dem?Ja, det är en sån där grej som folk inte tänker på, inte jag heller innan det drabbade mig, och i 99 fall av 100 så funkar ju en kasse öl jättebra.
Man kan ju även ringa och fråga chefen om det är okej att komma in med en kasse öl, eller om det är någon anställd som är toknykterist eller har andra problem med spriten, så att man ska tacka med något annat istället.
Undrans om man ska vara litet udda och dra förbi och handla några schyssta bitar kött åt dem?
Jag menar, litet innanlår av dovvilt har väl ingen tagit skada av. Jaja, vego finns väl då. Men får väl skicka med en morot eller nåt...
Ölkorv!Undrans om man ska vara litet udda och dra förbi och handla några schyssta bitar kött åt dem?
Jag menar, litet innanlår av dovvilt har väl ingen tagit skada av. Jaja, vego finns väl då. Men får väl skicka med en morot eller nåt...
Midsommar!
Kanske min favorithögtid.
Sill, nubbe, färskpotatis, lax, båtar, jordgubbar och varmt väder (ibland).
Trevlig midsommar alla SH'are!![]()
Som ägare till en 701 blir jag nyfiken på vilken verkstad?Verkstaden som tar hand om min 690.
Vilken service! Firman var vid tillfället obemannad, men jag fick möjlighet att hämta nyckeln via nyckelbox och en i allra högsta grad osaltad faktura dyker dagen efter upp per mail.
Jag lämnade hojen med orden, det tar den tid det tar, gör det när tid finns och stressmecka inte med min hoj. Drygt en vecka senare fick jag mess om att den var klar. Nya sulor och årsservice fixad. Jag hade absolut inte bråttom att få den klar då semestern startar med att vara ensam med två ungar i en vecka, alltså inte körbar.
Verkstaden fick en stor insättning på karmakontot och en i mitt tycke oskäligt låg insättning på bankgirot.
Dovvilt är väl veganer ? Eller slinker det ner en och annan larv och mask också ?Undrans om man ska vara litet udda och dra förbi och handla några schyssta bitar kött åt dem?
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |