Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det en blå MT 125? ..View attachment 516715
För första gången på över 10 år står miggen utan bilar i fordonsflottan, och det känns faktiskt ganska jättemycket helt okej![]()
Som att jämföra rå lök med äppel cider, inte en schysst tävling.Dagens tur till det förlovade grannlandet utvärderas nu noggrannt.
Så Sverige mot Finland slutade 0-4 i matrisen.
Det som bedömdes var storlek, styrka och temperatur.
Temperaturen var så pass viktig att den gav två poäng.
View attachment 516726
Kan det inte vara den blå XJ6-an han nämnt flera ggr?Är det en blå MT 125? ..![]()
Ja gubbstrutt gå lägg dig!Kan det inte vara den blå XJ6-an han nämnt flera ggr?
Man ska orka. Vilar nog lite innan jag tar itu med det.Ja gubbstrutt gå lägg dig!![]()
Miggen har du kollat bakdäcket väldigt slitet på mitten?!View attachment 516715
För första gången på över 10 år står miggen utan bilar i fordonsflottan, och det känns faktiskt ganska jättemycket helt okej![]()
Va!? Klarar du det? Ok då inget regn!![]()
Dags för en vecka på hoj.
Med vänlig hälsning,
GubbeDagens utlandsresa föranleddes ju av en fruktansvärd händelse - blixtlåstet på Rukka-jackan valde att jäklas, efter endast 8år i drift!
Nåja - även bra prylar kan ibland fela, så jag ger dom en ny chans.
Men, som tur är fanns hjälp inom räckhåll, ringde mitt "frikort" - Päivi på Tatun Tarvike i Tornio.
Efter lite dialog så kom vi fram till vilken jacka som motsvarar den jag har idag (som har utgått), och hon lägger undan två exemplar i olika storlekar medans jag tankar Teneren.
Efter några timmar, ett bra fika, och en trevlig pratstund, så åker jag hem på det japanska underverket med en ny jacka - säsongen räddad!
Lämnade den gamla som hon ombesörjer blixtlåsbyte på för 50Euro - toppklass!
Jag klassar denna typ av service som likvärdig Heds Motor, det vill säga "state of the art".
Så det kan finnas hopp om ljus en framtid tänker jag.
Åkte hem med ett brett leende, några långburkar, och smaksatt Koskenkorva.
En såndära dag....kan man säga.....och 37 mil i solen på roliga vägar!
Trevlig helg på er!
View attachment 516773
View attachment 516774
Chicken strips? SMC? Bana? Statistiken?Miggen har du kollat bakdäcket väldigt slitet på mitten?!Trodde du va en Isle man kille ..har du koll på motstyrning annars finns det massa lektyr om det! ..Samt att SMC ordnar kurser hela Sommaren och Hösten på Bana med kurser! Tycker nog att du ska ta en kurs ! Så du inte blir en till i Statistiken!
![]()
Dagens utlandsresa föranleddes ju av en fruktansvärd händelse - blixtlåstet på Rukka-jackan valde att jäklas, efter endast 8år i drift!
Nåja - även bra prylar kan ibland fela, så jag ger dom en ny chans.
Men, som tur är fanns hjälp inom räckhåll, ringde mitt "frikort" - Päivi på Tatun Tarvike i Tornio.
Efter lite dialog så kom vi fram till vilken jacka som motsvarar den jag har idag (som har utgått), och hon lägger undan två exemplar i olika storlekar medans jag tankar Teneren.
Efter några timmar, ett bra fika, och en trevlig pratstund, så åker jag hem på det japanska underverket med en ny jacka - säsongen räddad!
Lämnade den gamla som hon ombesörjer blixtlåsbyte på för 50Euro - toppklass!
Jag klassar denna typ av service som likvärdig Heds Motor, det vill säga "state of the art".
Så det kan finnas hopp om ljus en framtid tänker jag.
Åkte hem med ett brett leende, några långburkar, och smaksatt Koskenkorva.
En såndära dag....kan man säga.....och 37 mil i solen på roliga vägar!
Trevlig helg på er!
View attachment 516773
View attachment 516774
Var är jag då...?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra