Felix83
Tänk om folk kunde bete sig som folk.
Fast konsumentköplagen gäller även vid förmedling."Försäljningsuppdrag" så att firman slipper garantiansvaret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast konsumentköplagen gäller även vid förmedling."Försäljningsuppdrag" så att firman slipper garantiansvaret!
De pratar handlarna väldigt tyst om och försöker sig slingra ur hela tiden.Fast konsumentköplagen gäller även vid förmedling.
Det är bara att stå på sig, precis som @Felix83 säger.De pratar handlarna väldigt tyst om och försöker sig slingra ur hela tiden.
Suzuki Katena 1000
80 000 kr
10Spara
Säljes av:
ingemarherrman
På Blocket sedan 2022 · 3 aktiva annonser
Verifierad
Skicka meddelande
- Aktiv på Blocket
Säljes av:
ingemarherrman
Skicka meddelande
Fakta
Modellår
2020
Tillverkad
2020
Beskrivning
Ny mc har gått 9 mil sen jag köpte den
Den var billig! Kanske för att det är en katena![]()
Nu trålar du väl ändå lite.Fishy regnummer på Katenan.
Dom var osäljbara så sänktes i pris radikalt. Lägsta nypriset tror jag var 124.900:-.Ja men priset!
Den kostade väl 164 900 kr 2020.
Ja, hur kunde Suzuki få det så fel?Dom var osäljbara så sänktes i pris radikalt. Lägsta nypriset tror jag var 124.900:-.
Värre ändå.Dom var osäljbara så sänktes i pris radikalt. Lägsta nypriset tror jag var 124.900:-.
Mjoh, originalkatanan var ju en effektstinn hoj på sin tid, med banbrytande "design".Ja, hur kunde Suzuki få det så fel?
Det har varit bra tyst om modellen sedan den dök upp, så det är väl knappast bara i norden som den floppade totalt?
Om han har köpt den för 124900 kr, kört 9 mil så är det surt:Dom var osäljbara så sänktes i pris radikalt. Lägsta nypriset tror jag var 124.900:-.
Fick dom gå ner i pris per omgående 2020, eller var det någon stackare som hann betala fullpris för den.här är den
Ny hoj för 80 kkr, låter väl inte så dumt egentligen
Nästan alla Katanor och "Katenor" på Blocket har ju gått korta sträckor. Kanske en signal på hur roliga de är att köra.Om han har köpt den för 124900 kr, kört 9 mil så är det surt:
Ja, fast det är ju ändå 4 år.Om han har köpt den för 124900 kr, kört 9 mil så är det surt:
Det är väl en GSX1000 i halloweenoutfit?Nästan alla Katanor och "Katenor" på Blocket har ju gått korta sträckor. Kanske en signal på hur roliga de är att köra.
Dubbla uppsättningar backspeglar var orginellt.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |