Hörde jag whataboutism?Ryssland har samma val av material
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hörde jag whataboutism?Ryssland har samma val av material
Nä det var en bekräftelse på vad Wiseguy skrev, du kan va trygg med att jag inte har mycket till övers för ryska krokodiltårar i val av bestyckning.Hörde jag whataboutism??
Nej jag bara konstaterar att artikeln verkar korrekt men det var ett himla ståhej när Aftonbladet skrev något bakom betalvägg tidigare i veckan.Nä det var en bekräftelse på vad Wiseguy skrev, du kan va trygg med att jag inte har mycket till övers för ryska krokodiltårar i val av bestyckning.
Om det nu ska vara en artikel som gemene man ska förstå så är det tungmetallerna som skulle vara problematiska. Men löpet blåser på med radioaktivitet. Visst, alfa-partiklar ingår men de penetrerar inte ens den mest tunnhudade av journalister. Således är den i teorin korrekt men dravel i praktiken.Nej jag bara konstaterar att artikeln verkar korrekt men det var ett himla ståhej när Aftonbladet skrev något bakom betalvägg tidigare i veckan.
Vet inte vilken artikel du refererar till, det står ju tydligt att radioaktiviteten är ofarlig.Om det nu ska vara en artikel som gemene man ska förstå så är det tungmetallerna som skulle vara problematiska. Men löpet blåser på med radioaktivitet. Visst, alfa-partiklar ingår men de penetrerar inte ens den mest tunnhudade av journalister. Således är den i teorin korrekt men dravel i praktiken.
Återigen är media känslor och inte skinntorrt. Vilket skulle visas.
Aftonslaskans val av huvudstrof, du ser det med gissar jag?Vet inte vilken artikel du refererar till, det står ju tydligt att radioaktiviteten är ofarlig.
Jag såg bara rubriken, läser inte Aftonbladet så noga. Var rubriken fel?Aftonslaskans val av huvudstrof, du ser det med gissar jag?
Jag såg bara rubriken, läser inte Aftonbladet så noga. Var rubriken fel?
Och det är fel menar du?![]()
Tja, dom verkar vilja påskina att det är väldigt radioaktiva "granater" som skickas
Och det är fel menar du?
Är Svd -artikeln också felaktig, hur då i så fall?
Ok, tack för info.Nej, i sak inte
Är den typen av radioaktivitet problemet? Svar nej. Det är mer dödligt med själva pilprojektilens kinetiska energi. Du fattar nog själv att click-baits är av ondo om du vill.Jag såg bara rubriken, läser inte Aftonbladet så noga. Var rubriken fel?
De flesta nya brandvarnare har en fotocell istället för en radiometer.Nej, i sak inte, men även bananer är radioaktiva, och brandvarnare, gamla klockor, gammalt färgat glas, kol och en miljon andra saker omkring oss
Så då var båda artiklarna rätt alltså? Bara så jag hänger med, är lite nyvaken.De flesta nya brandvarnare har en fotocell istället för en radiometer.
Fan vet om inte 5G nätet går djupare in under huden ändå.De flesta nya brandvarnare har en fotocell istället för en radiometer.
Lika rätt som att många dog med covid.Så då var båda artiklarna rätt alltså? Bara så jag hänger med, är lite nyvaken.
?
Jag är nöjd så, allt var rätt men det var tydligen fel på "99%" av läsarna, trots att det i SvD stod att radioaktiviteten var ofarlig.Fan vet om inte 5G nätet går djupare in under huden ändå.
Lika rätt som att många dog med covid.
inte nödvändigtvis av covid. Men det är ju rätt i sak.
Men 99% av befolkningen tolkar det annorlunda är just rätt i sak…
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |