FettSnok
96% enligt läkaren
Den kopplar inte upp sig mot hotspot hemma, vilket är osmart ut både tid men även kostnad för BMW själva..Det har den bak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den kopplar inte upp sig mot hotspot hemma, vilket är osmart ut både tid men även kostnad för BMW själva..Det har den bak.
Så jävla korkat att lägga en miljon på en bil för att den ska kunna flaxa med dörrarna...De hade någon typ av "show" som gick ut på att en bil flaxade med dörrarna och bakluckan samtidigt som den spelade poppig rockmusik på hög volym.
Det kan ha varit det töntigaste jag sett.
Någonsin.
Ja alla deras EQE/S-bilar (föredrar sedanerna) är i toppen av alla elbilar enl mig, endast i konkurrens med Taycan.Jesko är för jäkla ball!
Elbil då;
provkörde Mercedes EQE 350 4M SUV.
Även som med lägst effekt ”350”, så är den fullgott pigg och känns minst lika rapp som motsvarande GLC/GLE 400.
Priset då? Med gott om utrustning (och drag, får dra 1800kg) hamnade den på 965’ ut genom dörren. Det låter mycket, men för en Mercedes och med svenska kronor, så är det nog ändå rätt ok? Med samma utrustning (AMG paket, etc) på en GLC .400, hamnar man på 100000 lägre.
Så tiden det tar med service och bränsle har nog krympt nu.
Volvo har slutat sälja bilar som enbart går på fossila bränslen.
Endast hybrider och rena elbilar går att konfigurera.
View attachment 488315
Själva intentionen att bli elbilsföretag till 2030 är nog internationellt.Gäller detta bara i Sverige? Eller hela Europa? Resten av världen?
Det var ju nästan 5 år sedan de gick över till att enbart erbjuda hybrid- eller rena eldrivlinor i alla nya bilmodeller som lanserades.Själva intentionen att bli elbilsföretag till 2030 är nog internationellt.
Ang försäljning av bilar vet jag inte.
Sjukt fin att åka i!Ja alla deras EQE/S-bilar (föredrar sedanerna) är i toppen av alla elbilar enl mig, endast i konkurrens med Taycan.
Hög kompetens rakt igenom. En av FÅ som får mig att överväga byta in min E-klass.
Förstår det!Sjukt fin att åka i!
(men ska erkänna att jag drägglar mer över en E-klass 63s AMG kombi som stod i hallen. Vilket as!)
Tycker att Audi q8 etron är riktigt snygg.Förstår det!
Även om EQE/S är kalasfina elbilar så ser de för jäkla mycket sämre ut än en fossil-E och S.
Stod en något år gammal fossil-S utanför ICA idag. Sån klass den utstrålar!
Harmoni och diskret elegans i linjerna.
En bil man vänder sig om o tittar på, medan EQE/S inte alls skapar den känslan.
Är det någon elbil som är verkligt linjeskön?
Taycan är snygg för att vara bil, men inte Porsche-snygg.
En Porsche ska vara sådär magiskt snygg och där räcker inte Taycan ända fram.
Undrar om man ska köpa upp några diesel-våfflor av 2024års modell. Säljs ju utomlands. Kanske blir värt nå i NorrlandVolvo Cars har i det tysta fasat ut sina dieselmodeller och alla utom en av de enbart bensindrivna från den svenska marknaden nu under sommaren. V60, V90, XC60 och XC90 går inte längre att beställa med dieselmotor i Sverige, utan erbjuds i stället endast som laddhybrider, något sajten Carup var först med att rapportera.
Förutom en mildhybrid, XC40 med 163 hästars bensintrea, säljer Volvo därmed endast laddbara modeller i Sverige nu.
Funkar det om man vänder laddkabeln uppochner?Är et möjligen Lucas som står för elsystemet så bli det säkert spännande, ?
Lucas hade rätt det är bara ni som inte förstår bättre.Är et möjligen Lucas som står för elsystemet så bli det säkert spännande, ?
Elbilarna klarade sig för att de inte stod på den delen som brann.Nej men så FÖRVÅNANDE… igen.
![]()
500 elbilar klarade sig i omtalade jättebranden på fartyg med 4000 bilar – Allt om Elbil
I slutet på juli skrevs det spaltmeter med nyheter om den båtbrand som uppstod utanför Nederländernas kust på fraktfartyget Fremantle Highway. En förstaalltomelbil.se
Elbilarna klarade sig för att de inte stod på den delen som brann.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |