Termik
Medlem
Bytte in min Z1000 mot en Moto Guzzi V85TT, från 140 hästar till 80 med tillhörande V-twin vibrationer.
Kände det var dags att åka lite bekvämare i sakta
mak och njuta av lite Italiensk flärd
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kände det var dags att åka lite bekvämare i sakta
mak och njuta av lite Italiensk flärd

Skickat från min iPhone med Tapatalk



