Istället för dagens ros så skulle jag idag vilja utdela dagens hundskit till det feta jävla kioskmongot som inte orkade vrida på ratten och manövrera runt min bil, trots att jag lämnat mer än väl lucka till närliggande objekt för att möjliggöra just denna manöver, utan istället tyckte att jag skulle avbryta min varulastning och flytta mig från min plats utanför varuutlämningen. Nog för att du såg hyfsat överviktig ut, men det är fan höjden av lättja att inte ens orka vrida på ratten och passera. Tydligen tyckte du att det var mer rimligt att folk ska avbryta pågående varulastning, sätta sig i fordonet, starta upp, köra iväg och sedan backa tillbaka för att återuppta lastningen så att du kan passera utan att behöva vrida på ratten

Det är bara att konstatera, än en gång, att majoriteten av karlshamnsbilister verkar vara dumma i huvudet

Det är fan inte konstigt att man ser resten av mänskligheten som motmänniskor snarare än medmänniskor, det är fan inte många som kan tänka sig att göra avkall på egen bekvämlighet för att underlätta för någon annan... Nästa gång ska jag fan lasta färdigt innan jag flyttar mig, jag är trött på att vara den som försöker vara en god och hjälpsam medmänniska när man ändå bara får skit tillbaka. Folk kan dra åt helvete