Idag är jag förbannad därför att...

Jag mailade Trafikverket förra vintern och frågade om de hade börjat med bleckplåt istället för hardoxstål i plogbladen

Jag mailade en gång när det var spårigt som fan och frågade om dom hade övergått till att ploga med pallgafflarna, på kvällen kom dom och hyvlade....

Det kan ha varit helt orelaterat, men ibland skickar dom faktiskt ut en gubbe i personbil och provkör dom felanmälda vägarna

VAB. Fan vet hur länge sedan det var man jobbade en full vecka? Å nu duggar det tätt med deadlines om än det ena än det andra.

Nåväl, som en soldat sa i SVT.
Ibland suger det, men får man en bajsmacka så äter man.

...EON gör en dålig sak ännu sämre.

Jag tyckte det var illa att de tar 270% mer för överföringen för de/oss som förbrukar under 8000 kWh/år, bara skatten 45 öre kWh är samma. Nu kom höjningen som också är bortåt 3 ggr högre för alla som förbrukar lite. Varför ska man spara, snåla och effektivisera?

Väl medveten om att inget kommer att bli bättre, men det hindrar mig inte från att reta mig.

EON, mest kundfientliga företaget jag vet.
Säg något som är sämre.

Jag tyckte det var illa att de tar 270% mer för överföringen för de/oss som förbrukar under 8000 kWh/år, bara skatten 45 öre kWh är samma. Nu kom höjningen som också är bortåt 3 ggr högre för alla som förbrukar lite. Varför ska man spara, snåla och effektivisera?

Väl medveten om att inget kommer att bli bättre, men det hindrar mig inte från att reta mig.

Säg något som är sämre.
Postnord.

Säg något som är sämre.
Telia

Patinerade bilen idag. Den gled litet mot en sten i snömodden.

Jag säger inte att det är kommunens fel pga dålig snöröjning. Men det bidrog iaf till det slutgiltiga resultatet.

Helvetes jävla piss. Ännu mer motvind.

Patinerade bilen idag. Den gled litet mot en sten i snömodden.

Jag säger inte att det är kommunens fel pga dålig snöröjning. Men det bidrog iaf till det slutgiltiga resultatet.

Helvetes jävla piss. Ännu mer motvind.

Vad hade du för däck på bilen?

Vad hade du för däck på bilen?
Nokian Hakka (8 tror jag det är), dubbade.

Motlut och kurva i kombination med slask ovanpå hårt packad blötsnö var så mycket det krävdes för att fysikens lagar skulle hoppa upp och bita mig i arslet.

Det var 25 år sedan jag gjorde nåt motsvarande. Då fick bonden dra upp mig ur diket. Så litet visare har jag blivit, nu klarade jag mig utan hjälp. ?

Kaffekoppar utan öron. :finger

Speciellt om kaffet finns på en våning och aktiviteter (som jobb) på en annan. Än värre för tedrickarna.

Vi hade billiga ikea-muggar med öron som kostade någon krona styck. Men någon tyckte att vi måste ha vackra designermuggar. Utan öron. Det blir vackrare så.

Speciellt om kaffet finns på en våning och aktiviteter (som jobb) på en annan. Än värre för tedrickarna.

Vi hade billiga ikea-muggar med öron som kostade någon krona styck. Men någon tyckte att vi måste ha vackra designermuggar. Utan öron. Det blir vackrare så.
Tjöp en egen stor mugg med ett schysst öra/handtag, gärna med en stötande bild eller text. :hihi

Ni fick i alla fall inte såna där hippa syltburkar att dricka ur...

Det kan nog inte finnas ett sämre kärl att dricka vätska ur, ÅAS så dricker ju folk kaffe med sugrör nuförtiden.

Eller kaffe och kaffe, vuxenvälling, med tre olika sirap och mjölk från allt annat än en ko...

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back