Då är du ju som klippt och skuren som snöröjare i en storstockholmskommun![]()
Det är ju iofs sant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är du ju som klippt och skuren som snöröjare i en storstockholmskommun![]()
Amenvafan. ?
Såhär såg det ut igår, och så ser det ut fortfarande. Jag fick bära grabben ute på vägen på väg till dagis i morseAmenvafan. ?
Är det Stuvsta?Såhär såg det ut igår, och så ser det ut fortfarande. Jag fick bära grabben ute på vägen på väg till dagis i morse![]()
Nix, Trångsund. Dom har snöröjt högst sporadiskt, bitvis klockrent, och sen är det plötsligt en halvmeters vall tvärs över här och var.Är det Stuvsta?
Jag mailade Trafikverket förra vintern och frågade om de hade börjat med bleckplåt istället för hardoxstål i plogbladenHan kanske har fått snöröjningsutbildning hos luftfartsverket, det är därför han plogar med skopan i luften?
Eller har han nytt skopstål och vill inte nöta bort den blåa plastfilmen.
Jag mailade Trafikverket förra vintern och frågade om de hade börjat med bleckplåt istället för hardoxstål i plogbladen
Bor ni på bron över tågspåren?Såhär såg det ut igår, och så ser det ut fortfarande. Jag fick bära grabben ute på vägen på väg till dagis i morse![]()
Postnord....EON gör en dålig sak ännu sämre.
Jag tyckte det var illa att de tar 270% mer för överföringen för de/oss som förbrukar under 8000 kWh/år, bara skatten 45 öre kWh är samma. Nu kom höjningen som också är bortåt 3 ggr högre för alla som förbrukar lite. Varför ska man spara, snåla och effektivisera?
Väl medveten om att inget kommer att bli bättre, men det hindrar mig inte från att reta mig.
EON, mest kundfientliga företaget jag vet.
Säg något som är sämre.
Möjligt, men för min personliga del har EON varit värre.Postnord.
Telia...EON gör en dålig sak ännu sämre.
Jag tyckte det var illa att de tar 270% mer för överföringen för de/oss som förbrukar under 8000 kWh/år, bara skatten 45 öre kWh är samma. Nu kom höjningen som också är bortåt 3 ggr högre för alla som förbrukar lite. Varför ska man spara, snåla och effektivisera?
Väl medveten om att inget kommer att bli bättre, men det hindrar mig inte från att reta mig.
EON, mest kundfientliga företaget jag vet.
Säg något som är sämre.
Det företaget heter väl "Luria"!
Patinerade bilen idag. Den gled litet mot en sten i snömodden.
Jag säger inte att det är kommunens fel pga dålig snöröjning. Men det bidrog iaf till det slutgiltiga resultatet.
Helvetes jävla piss. Ännu mer motvind.
Jag gissar på svarta och runda.Vad hade du för däck på bilen?
Nokian Hakka (8 tror jag det är), dubbade.Vad hade du för däck på bilen?

Tjöp en egen stor mugg med ett schysst öra/handtag, gärna med en stötande bild eller text.Kaffekoppar utan öron.
Speciellt om kaffet finns på en våning och aktiviteter (som jobb) på en annan. Än värre för tedrickarna.
Vi hade billiga ikea-muggar med öron som kostade någon krona styck. Men någon tyckte att vi måste ha vackra designermuggar. Utan öron. Det blir vackrare så.

Kaffekoppar utan öron.
Speciellt om kaffet finns på en våning och aktiviteter (som jobb) på en annan. Än värre för tedrickarna.
Vi hade billiga ikea-muggar med öron som kostade någon krona styck. Men någon tyckte att vi måste ha vackra designermuggar. Utan öron. Det blir vackrare så.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |