Men det är väl lugnt, du är ju vaccinerad.![]()
Jo, men jag är rätt övertygad om att det här inte är Covid, utan något annat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl lugnt, du är ju vaccinerad.![]()
Någon i familjen kanske kan köra ett pcr-test?
Det är rätt skönt att veta om man haft covid samt att det skulle innebära att du inte behöver ta omikronsprutan om det nu är aktuellt för dig i höst/vinter.
Jo, men jag är rätt övertygad om att det här inte är Covid, utan något annat
Varför skriver du om andra förkylningar i den här tråden?
Om man läser första inlägget i denna tråd så handlar den om att köra motorcykel för att undvika virus och hålla avstånd till folk som nyser och hostar.Varför skriver du om andra förkylningar i den här tråden?

Du har postat den bilden över tio gånger nu…Om man läser första inlägget i denna tråd så handlar den om att köra motorcykel för att undvika virus och hålla avstånd till folk som nyser och hostar.
Att köra motorcykel när man är snuvig hjälper tillfriskningen, man får inte vara febrig bara. För en massa år sedan när jag var nybörjare blev jag redigt förkyld. Struntade i det och förväntade mig en sjukperiod efter körningen. Men förkylningen blåste som bort. Jag har gjort samma erfarenhet massor med gånger efter det.
Viruset som nämns i trådämnet har jag också klarat mig ifrån...
View attachment 476769
Covid-19 viktig information!
www.sporthoj.com

Kom ihåg att alla som tagit 2 doser av erperimentell DNA-terapi med okända effekter på hälsan också räknas som ovacinerade. Även folk som nyligen tagit sin 4e eller 5e dos senaste 14 dagarna räknas som ovaccinerade. Med tanke på att det är just under de 14 första dagarna som biverkningarna uppstår så är det skrämmande missvisningar.Många läggs in på IVA MED covid och inte FÖR covid vilket också skruvar upp siffrorna. Nästan BARA vaccinerade på IVA numera just därför.Eftersom i stort sett alla äldre och riskgrupper är vaccinerade så är ju 12,5% ovaccinerade på IVA en mycket stor andel och borde vara skäl nog till att boka vaccinering om man nu inte har något vaccinskydd alls.
Samtidigt så har väl Covid i och med detta blivit mer som en vanlig säsongsinfluensa (där folk faktiskt också årligen dör i något tusental normalt sett).
Kom ihåg att alla som tagit 2 doser av erperimentell DNA-terapi med okända effekter på hälsan också räknas som ovacinerade. Även folk som nyligen tagit sin 4e eller 5e dos senaste 14 dagarna räknas som ovaccinerade. Med tanke på att det är just under de 14 första dagarna som biverkningarna uppstår så är det skrämmande missvisningar.Många läggs in på IVA MED covid och inte FÖR covid vilket också skruvar upp siffrorna. Nästan BARA vaccinerade på IVA numera just därför.
När det idag går 98 "vaccin"skadade barn för varje barn räddat av COVID19-"vaccinet" så borde man i alla skolor visa denna film:
"Safe & Effective: A second opinion"
https://www.oraclefilms.com/safeandeffective
Den riktiga pandemin kommer nu när vaccinskadorna ökar och ökar för varje spruta med experimentellt DNA läkemedel som ännu inte är fullt godkänt eller fullt testat.
När CDC:s V-Safe nu kommer ut med siffror där man ser 7 rapporterade symtom PER registrerad användare så kommer alla som talat illa om de ovaccinerade att få skämmas för sin enfald. Alla blir vi sålda en lögn. Har DU köpt den?
Kan man anta att du är vaccinmotståndare?Det mest komiska med vaccinförespråkarna och alla kavla upp - hurtisar är att de hela tiden ändra på sina uttalanden om vilka magiska egenskaper det här mirakelmedlet som skickar folk till covidavdelningen har. Sprutan verkar hela tiden bli degraderad och falla i rang utan att någon direkt erkänner att det bara är en massa skitsnack utan faktagrund.
1. Först var folk bombsäkra på att man inte kunde bli smittad som vaccinerad.
2. Sen kunde man kanske förvisso BLI smittad men inte smitta vidare... jaha.
3. "OK man kan ändå få COVID men det skyddar i alla fall mot svår sjukdom och död"
4. Först skulle det räcka med 1 spruta men sen blev det 2.
5. Man skulle tydligen ha ett skydd på 94% med den här dunderhonungen men sen visade det sig att det bara var Pfizers egna statistikfiffel och bara var RELATIVT skydd som egentligen innebar att man hade ett faktiskt skydd på 0,8%
Nu när intresset för vaccinet bara droppar på vårdcentralerna så ser man att statistik och verklighet har hunnit ikapp även den här flugan och folk har gett upp eftersom det inte ser bättre ut än att Trump faktiskt hade rätt när han sa att det inte är värre än en influensa. Nasarna som säljer den här skiten däremot kommer aldrig att bli åtalade för den skada de orsakat världen med det här genexperimentet.
Jag har insett att 80% av befolkningen är kappvändande fårskockar som köper vilken lögn som helst så länge den är stämplad SVT eller klåparen Tegnell. Folk behöver köra mer motorcykel och vara lite mer skeptiska rebeller istället för att kollektivt dricka klorin och göra som mamma och pappa säger för "vi har alltid röstat rött" eller liknande nördtänkande. Grow a pair.
Kan man anta att du gillar Tegnell och Wold?Kan man anta att du är vaccinmotståndare?
Känner mej ganska neutral gentemot dem båda.Kan man anta att du gillar Tegnell och Wold?
? BREAKING:
In COVID hearing, #Pfizer director admits: #vaccine was never tested on preventing transmission.
"Get vaccinated for others" was always a lie.
The only purpose of the #COVID passport: forcing people to get vaccinated.
The world needs to know. Share this video!pic.twitter.com/su1WqgB4dO
— Rob Roos MEP ?? (@Rob_Roos) October 11, 2022
En av de som hävdade att vaccinet fungerade mot smitta är Pfizers vd.I joined @TuckerCarlson to discuss one of the greatest scandals of our time. #COVID passports and mandates placed millions of people outside society. But there was NO evidence the #vaccine would even stop the transmission. This should have massive political consequences: pic.twitter.com/dQQICUKEBK
— Rob Roos MEP ?? (@Rob_Roos) October 12, 2022
Pfizer CEO Albert Bourla should be arrested and charged with fraud… pic.twitter.com/YxTiqTzDj3
— Pelham (@Resist_05) October 12, 2022
Nej de flesta beprövade, fullt testade och fullt godkända vacciner fungerar bra. Med det sagt så innebär genomtänkt vaccination att man bara behandlar riskgrupper. Jag är en direkt motståndare av all form av massvaccination eftersom det aldrig har fungerat utan endast gynnar viruset genom att snabbare mutera.Kan man anta att du är vaccinmotståndare?
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |