"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
En skaljacka, grå och dessa i tveksamt färgschema men men. Utlovades hålla för vatten och torka snabbt, satt bra med trevlig och säkert inkorrekt dämpning.

20220602-141950.jpg

Gick även bra att byta lådan till en med såg =) Dom yra runt där och begrep inte hur det gått till = var inte demoexets låda men deras bästa gissning var att det är en retur från annan butik el. online som de blivit tilldelade. Stod mao inte framme så stöld ur den butiken kändes inte så troligt.

Men det var skönt att dom inte misstänkte mig och att en annan fanns i lager, han sa t.o.m. att nu hade jag en in hos dom och att jag kunde få en bra deal nästa gång för besväret.

Pallar jag provkörs den ikväll, ska ut o resa kl 03 inatt så vi får se =)

20220602-160522.jpg

Till dottern, nya handskar, Five RFX1

Edit Tydligen så funkar det inte att handla på Lelles via webben iaf.
Fick en orderbekräftelse på mail direkt efter ordern lagts med innehållet att det kommer ett nytt mail när vi packat ordern.

Efter 4 dagars väntan på mailet ringde jag och frågade vad som händer.

"Nej den hade vi tydligen inte var svaret"
Har ni någon motsvarande ni kan skicka istället? frågade jag.

Ja du kan få (insert valfri touringvante med halvpissiga skydd) för 50% mer än du betalade. blev svaret.
Eller så får du pengarna tillbaka.

Återkommande kund, not so much.

Gnäll slut.

Kunde inte låta bli att köpa en växelindikator till CBRen jag med. Fick bli en orange för att matcha belysningen i displayen.

Är väl bara en tidsfråga innan jag slinter med fingret och köper 520-drivpaket till CBRen och ett budget-helsystem till S1000RR.

1654259378627.png
Någon annans bild på hur det kommer se ut.

Då jag av någon outgrundlig anledning gillar när det blöder i ögonen och hjärnan på andra :crash så köpte jag denna dekal för att epa-stuka S1000RR:en lite. Kommer placeras på ytan mellan sitsarna.
1654259548127.png
Borde ge åtminstone 5-10 hästkrafter extra enligt mina beräkningar.

Kunde inte låta bli att köpa en växelindikator till CBRen jag med. Fick bli en orange för att matcha belysningen i displayen.

Är väl bara en tidsfråga innan jag slinter med fingret och köper 520-drivpaket till CBRen och ett budget-helsystem till S1000RR.

View attachment 472582
Någon annans bild på hur det kommer se ut.

Då jag av någon outgrundlig anledning gillar när det blöder i ögonen och hjärnan på andra :crash så köpte jag denna dekal för att epa-stuka S1000RR:en lite. Kommer placeras på ytan mellan sitsarna.
View attachment 472583
Borde ge åtminstone 5-10 hästkrafter extra enligt mina beräkningar.
Som någon sa när det där var nytt, - It may be your ass.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back