Steffo K
3 hojar på 35 år. Byter inte gärna.
Vad pratar du om? Är det formuleringen av min första mening i inlägget som du känner ett behov av att göra dig lustig över? Jag hade en bättre bild av dig än så.För oss som inte får telefonsamtal från DrCampbell på daglig basis med dom senaste rönen, på vilket sätt slulle det vara riskabelt?
"Den information jag fick av Dr Campbell som citerade en enorm amerikansk rapport, var att om man har haft infektionen så blir man inte mer skyddad med vaccin."
Känns det bättre om jag skriver "Den information som jag tog till mig från Dr Campbells youtubekanal"?
Det finns ökade risker med all typ av vacciination även om riskerna oftast är väldigt små i jämförelse med att få sjukdomen som man vaccinerar mot. Det kan finnas en koppling mellan hjärtmuskelinflammation i samband med vaccineringen. Jag känner själv ett par personer som fått typ alla symptom som jag fick efter genomgången Covid, trots att de inte haft sjukdomen, utan fick det efter vaccinationen.
Nej du får vänta tills det kommit på Lilla Aktuellt, det ska vara lättillgängligt och lättläst.