Gamla enstånkor

Vettigt pris och hojen ser fräsch ut. Dock är detta stentrista hojar att köra vad jag vet, i alla fall som den påminner om den gsx250 jag hade en gång i tiden. Vikt som en 400cc och motoreffekt som en 125cc. Och sen är Gävle väldigt långt bort.
;) Gävle är väl bara strax över timmen från Stockholm , dagspendlar längre enkel väg så nej det är inte långt om man ska åka och hämta en hoj en gång :)

Man behöver skottsäkert väst när man ska provköra, eller i alla fall om man tänker pruta.
Botkyrka är ganska stort å vissa delar har ett sämre rykte då.. Jag skulle inte se de som ett problem även om de va i dom mer berycktade delarna av komunen.. I de här fallet är de i utkanten av Tumba i ett lungt villa kvarter å säljaren har flertal gamla hojar..

Skottsäkert väst behövs bara om man tillhör ett gäng som är i konflikt me ett annat ju..

Botkyrka är ganska stort å vissa delar har ett sämre rykte då.. Jag skulle inte se de som ett problem även om de va i dom mer berycktade delarna av komunen.. I de här fallet är de i utkanten av Tumba i ett lungt villa kvarter å säljaren har flertal gamla hojar..

Skottsäkert väst behövs bara om man tillhör ett gäng som är i konflikt me ett annat ju..
Jag vet, jag bor själv i södra förorterna. Det är betydligt lugnare än vad man kan få intryck av om man ser på Nyheterna ed. Riktigt trivsamt faktiskt.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D