Gamla enstånkor

Vettigt pris och hojen ser fräsch ut. Dock är detta stentrista hojar att köra vad jag vet, i alla fall som den påminner om den gsx250 jag hade en gång i tiden. Vikt som en 400cc och motoreffekt som en 125cc. Och sen är Gävle väldigt långt bort.
;) Gävle är väl bara strax över timmen från Stockholm , dagspendlar längre enkel väg så nej det är inte långt om man ska åka och hämta en hoj en gång :)

Man behöver skottsäkert väst när man ska provköra, eller i alla fall om man tänker pruta.
Botkyrka är ganska stort å vissa delar har ett sämre rykte då.. Jag skulle inte se de som ett problem även om de va i dom mer berycktade delarna av komunen.. I de här fallet är de i utkanten av Tumba i ett lungt villa kvarter å säljaren har flertal gamla hojar..

Skottsäkert väst behövs bara om man tillhör ett gäng som är i konflikt me ett annat ju..

Botkyrka är ganska stort å vissa delar har ett sämre rykte då.. Jag skulle inte se de som ett problem även om de va i dom mer berycktade delarna av komunen.. I de här fallet är de i utkanten av Tumba i ett lungt villa kvarter å säljaren har flertal gamla hojar..

Skottsäkert väst behövs bara om man tillhör ett gäng som är i konflikt me ett annat ju..
Jag vet, jag bor själv i södra förorterna. Det är betydligt lugnare än vad man kan få intryck av om man ser på Nyheterna ed. Riktigt trivsamt faktiskt.

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...