Fast det handlar inte om världens samlade vetenskap eller forskning för oss bakom ljuset...
Vissa påståenden kanske man ifrågasätter, andra kan vara helt rimliga och värda att titta på. Hemeopati och kollodialt vatten kan man ha frågor om men det är något helt annat och kan inte användas som motargument till just denna artikel. Läs artikeln och kritisera vad som sägs i den isf. Jag är alltid skeptisk men kan inte bestämt säga att någon har fel om jag inte har tagit del av samma information och skaffat mig en helhetsbild av för och motargument. Kanske har du/ni alla det?
Om inte är man som en mönsterkines eller nordkorean som inte ifrågasätter något alls och rättar in sig i ledet. De som vägrar Astras vaccin är foliehattar?
Hela Norge är foliehattar när de anser att det är större risk att dö av Astras vaccin än att få covid-19?
De har dock inte bestämt sig än om de helt ska dumpa vaccinet eller inte.
Tex var detta intressant i artikeln: "Antalet vårdtillfällen på IVA-avdelningarna för perioden 24/4 2020 – 24/4 2021 är några tusen färre än för samma period föregående fem år"
Kanske finns någon logisk förklaring, något artikeln bortser ifrån när de jämför siffrorna?
Letade upp detta utan att studera. Kika på denna sida om IVA vårdtillfällen. Urval kan man ta fram om man trycker uppe till vänster. Tex kan man jämföra 2019 mot 2020.
portal.icuregswe.org