Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Du får nog sno dej på om du ska få tag på någon över huvudtaget, dom lär vara populära som banhoj i Classic racing![]()
Köper du hoj efter hur mycket du kan få för den när du säljer den, inte efter vad du vill ha? Låter som du har kul...Här var det stillahur efter en nyare gixxer 750 är en 10:a-11:a ?lite sugen på en 750 men det är frågan hur lättsåld den är sen då literhojar lockar folk i allmänhet mer

Köper du hoj efter hur mycket du kan få för den när du säljer den, inte efter vad du vill ha? Låter som du har kul...
Som motorvägslok är 1000 lugnare, men 750 är i praktiken en borrad 600 med allt det innebär i smidigare chassi osv. Går snudd på lika fort rakt fram som 1000 om man får tillräckligt långt på sig.
Här i landet Kubikfixering har som du skriver 1000 mest säljkraft såklart, men ska man snacka hoj handlar det väl om vad man gillar? Stirrar man på stor och stark eller gillar man mer smidighet? 750 är ju ovanligare, för mig personligen är bara det ett köpargument. Underlättar inte om man mer köper utifrån att man ska sälja dock. På så sätt är 1000 ett säkrare kort.
Den är lite bekvämare också för trist gatåka, iom att den är större. En GSXR1000 känns körmässigt nästan som en touringhoj jämfört med min R1. Iofs gör även tantens 750 det, men den är mindre och lättare...
Skickat från min D6603 via Tapatalk
så jag får väl se vad dom hamnar i garaget i vårAh!
Det va som faen. Då får man hålla ögonen öppna.
Tanken är och bygga en sådan hära... typ ....
View attachment 442601
Funderar lite på årsmodellerna på 750:n , brembooken kom väl 11:a liksom bättre gaffeln ? Kikat på en ”11:a” och ska iväg och kolla på en ”12:a ”i veckan som har gamla gaffeln och toxico ok , har Suzuki Sverige krängt 102006-2007 är en hoj, 2008-2010 är en annan. 2011 kom den med nytt utseende, brembo-Ok, Showa-gaffel, lättare och lite mer effekt.
Med andra ord så är 2010 och 2011 olika hojar.
Jo så långt är jag med , men kollade på en nyss som stod som 11:a i regpappren med toxico bromsok och gamla gaffeln , den här jag ska titta på i veckan står som 12:a i pappren vilket den naturligtvis inte är med gamla gaffeln och gamla oken , båda är svensksålda nya inte import , märker man stora skillnader på gaffeln ? Oken borde man iaf märka
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |