Aprilia-tråden

Min mille kommer finnas på skroten inom kort passa på o plocka delar finns helsystem akra titan, chippad box, ny koppling mm

Enligt min mailhistorik är detta vad jag stoppade i senast i mina Öhlinsgafflar: "Suzuki GSXR 1000 -03, art-nr 51153-40F00"

Vilken gixxer P-box passade på MILLE R 02 är på gotlandring o den fuktar lite :(
Med vänlig hälsning, Martin

Min Tuono-07 somär ombyggd för bankörning så lyser det Service med stora bokstäver på instrumentet.Hittar inte hur man kan få bort det.Någon som vet?
Vad är det som skiljer Tuono och RSV i motorn? 138 mmot 143 häsar..men med mer vrid..

Fick bort Service texten via att gå in i instrumentet enl Fettsnoks tidigare hjälp!
Tack för det!

Fick bort Service texten via att gå in i instrumentet enl Fettsnoks tidigare hjälp!
Tack för det!

Så lite så!

Inget mer än det Fredde nämnt skiljer.
Tuono fick de större 33mm avgasventilerna 2007.

Bromsade frugans tuono -07, högst effekt med slipon och standard ecu på alla rsv/tuono i den bänken. Bra årgång :tummenupp

Hur mycket gav den? Min ska ge 122 på bakhjulet...Antar att det är kortare trattar på RSV?

Det är rätt svårt att jämföra mellan olika bänkar. Den gav 129hk/97Nm. Standard RSV brukar ligga på 124-128 i den bänken.

Helt rätt, kortare trattar samt ett lite annat intag framför ramen.

... samt ett lite annat intag framför ramen.
Är det någon som har en bild på hur Tuono gen2 eller RSV gen2 ser ut utan framlampa?
Skulle vilja se dels hur mycket annat "jonk" som finns där bakom (på gen1 är det ju en km med kabel bl.a) och hur luftintaget ser ut.

Satsar ev på en Tuono gen2 om inte min återkommer. Blir en lättare ombyggnad än vad min var. I stort sett bara byte av framlampa, plus lite småfix. Men den är ju mer färdig från början liksom, med rätt sittställning och rätt motor bl.a. Priserna i Tyskland är överkommliga, gentemot Sverige.

Är det någon som har en bild på hur Tuono gen2 eller RSV gen2 ser ut utan framlampa?
Skulle vilja se dels hur mycket annat "jonk" som finns där bakom (på gen1 är det ju en km med kabel bl.a) och hur luftintaget ser ut.

Satsar ev på en Tuono gen2 om inte min återkommer. Blir en lättare ombyggnad än vad min var. I stort sett bara byte av framlampa, plus lite småfix. Men den är ju mer färdig från början liksom, med rätt sittställning och rätt motor bl.a. Priserna i Tyskland är överkommliga, gentemot Sverige.

Tänk på att du måste behålla original instrument, det innehåller en hel del andra styrningar.
Snok har nog koll på exakt vad.

SGS2 med Tapatalk 2

Annars har jag en, med lite godis...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...