Kemora v21 2012

Nice, tyckte du hängde på rätt bra:tummenupp, laddar upp en film nu.
Fan va jag längtar till nästa år:)

Last edited:
Tack som fanken för en helt fantastisk körning. Ännu ett till tack till er dom orkade coacha lite, både me körning å fjädring. Heeeeelt underbart. Jag e på för nästa gång. Ihan helvetin rento meininki:-)

Det var en mycket bra körning, säkert årets höjdpunkt.
Jag längtar redan till nästa år!

Kemora är en mycket bra bana och den passar min körstil bra med höga kurvhastigheter. Jag har däremot stora problem med banor som midlanda som är en så kallad "stop and go bana".

När man kört mycket på Kemora och kommer till Mittsverige så känns den banan som en gocartbana...;-)

Kemora är en mycket bra bana och den passar min körstil bra med höga kurvhastigheter. Jag har däremot stora problem med banor som midlanda som är en så kallad "stop and go bana".

Har bare 3 ord til deg. Artic Circle Raceway.

Neste happening er BANEVIKEN 19-22 JULI.
Prøv nordens beste bane og opplev Norsk kultur :)

www.baneviken.com

Jävligt bra bilder..fanns några på mej me..men dom va inte så bra...fast de berodde ju inte på fotografen!!

Är det inte dags för en ny sådan här tråd snart Tommen:hej??

Håller på att fixa allt, problem med att det är nytt folk som arrenderat restaurangen. Dom verkar ha svårt med att ordna lunch för oss alla. Det är även en ny föreståndare för banan som inte riktigt vet hur vi vill ha det, men talade med Marko (gamla föreståndaren för banan) i går och han ska hjälpa mig med att ordna detta då han har lättare med språket, Banan och campingen är klar så det kommer.

/Tommen

Du är chef Tommen!!!! :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Håller på att fixa allt, problem med att det är nytt folk som arrenderat restaurangen. Dom verkar ha svårt med att ordna lunch för oss alla. Det är även en ny föreståndare för banan som inte riktigt vet hur vi vill ha det, men talade med Marko (gamla föreståndaren för banan) i går och han ska hjälpa mig med att ordna detta då han har lättare med språket, Banan och campingen är klar så det kommer.

/Tommen

Nyheter
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!