Kemora v21 2012

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Ändrat lite i boendet
Dubbelrum i nya byggnaden
Eivind och Linda
Eva, Rune och Alex
Mikael G och steny
Niklas I och Krister

Eget boende hos släkt
Gibbles och Olzie

4-bädds stuga

Tommen, Classe, Iskall, Guinness

Roffe, Kirin, NiklasiNorr och RaffeL

Gulleplutt, Valle, JonasN och snock Joakim

Freddan69, Elis Hirvonen, Green Devil , Mikael I

6-bädds stuga

Xyron, CracySkåning, vargen2k, Meatlof, NOC , lill-Erik

KentA, Kents son, Loes, Bagarn, Tinywiny, Hogge FZ

Hekew, , Jockeloto, Fiskarn85, Hank, Yngve, Robin H


/Tommen
 

JohanStröm

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Ort
Luleå
Hoj
2006 Kawasaki ZX6R, 2007 KTM 525 EXC, 2008 Yamaha YZ 250
är det fortfarande för få för att fylla en till 6 bäddars? jag försöker låna en polares crossbuss. då kan jag frakta hojen i den och sova i den oxå :yoparty
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
är det fortfarande för få för att fylla en till 6 bäddars? jag försöker låna en polares crossbuss. då kan jag frakta hojen i den och sova i den oxå :yoparty

Alternativet är ju att de som delar på den obokade 6-bäddarsstugan lägger till lite extra för de tomma platserna, stugorna är ju inte jättedyra?
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
är det fortfarande för få för att fylla en till 6 bäddars? jag försöker låna en polares crossbuss. då kan jag frakta hojen i den och sova i den oxå :yoparty

Hej Johan
Det blev så att de andra 2 ville ha det lediga dubbelrummet så nu är det bara du kvar som behöver en plats. Känner då någon som har plats i 6-bäddarna? Jag har för mig att soffan på nedre våningen räknas inte som sovplats och då kan du ta det som en plats. Tror du det skulle funka ? (måste vara skönare än i en buss)
 

JohanStröm

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Ort
Luleå
Hoj
2006 Kawasaki ZX6R, 2007 KTM 525 EXC, 2008 Yamaha YZ 250
den enda jag känner är NiklasiNorr men han sov i en fyrbäddare såg jag. men jag sover gärna på en soffa om det går bra. är så grymt peppad på att följa med och köra :banana
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
den enda jag känner är NiklasiNorr men han sov i en fyrbäddare såg jag. men jag sover gärna på en soffa om det går bra. är så grymt peppad på att följa med och köra :banana

Hej Jonas
Då hamnar du i samma stuga som KentA, Kents son, Loes, Bagarn, Tinywiny, Hogge FZ, de flesta från Luleå. Ta med något slags underlag om soffan är obekväm. Betala in på kontot så snart som möjligt.
Nu är alla med och boende och käk är klart och fixat.:banana
Kanske kan man ta det lungt i helgen med lite härlig skoteråkning i Riksgränsenområdet.
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Ändrat lite i boendet
Dubbelrum i nya byggnaden
Eivind och Linda
Eva, Rune och Alex
Mikael G och steny
Niklas I och Krister

Eget boende hos släkt
Gibbles och Olzie

4-bädds stuga

Tommen, Classe, Iskall, Guinness

Roffe, Kirin, NiklasiNorr och RaffeL

Gulleplutt, Valle, JonasN och snock Joakim

Freddan69, Elis Hirvonen, Green Devil , Mikael I

6-bädds stuga

Xyron, CracySkåning, vargen2k, Meatlof, NOC , lill-Erik

KentA, Kents son, Loes, Bagarn, Tinywiny, Hogge FZ, Jonas Ström (på soffa eller där det finns plats)

Hekew, , Jockeloto, Fiskarn85, Hank, Yngve, Robin H


/Tommen
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Har letat men hittar inte informationen jag söker.

Vilka kvällar är stugorna bokade för oss? Kan man komma dit på söndag o sova till måndagen?
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Hej
Tyckte att det framgått att boende är bokat från Söndag kväll till Torsdag morgon.(Frukost Måndag Morgon till Torsdag Morgon) Hoppas att alla har förstått det, om ej ber jag om ursäkt ifall jag inte varit tydlig nog.
 

Steny

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2003
Ort
Kalix
Hoj
Helt Nytt
Beställde nya kringlor idag,Framgaffeln på ombyggnad nya stötdämpare på ingående. Tank på lackering snart alla delar hemma.
 

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Jag har lite fundering kring hur jag skall göra med däck, jag har en uppsättning nya liggandes men samtidigt är de som sitter på lite för fräsha för att bara bytas/slängas. Ska jag låta de gamla däcken sitta på och köra en dag med dessa för att sedan byta, eller byta innan jag åker ner till Kemora? Visst fanns det hjälp att få för att byta däcken?
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag har lite fundering kring hur jag skall göra med däck, jag har en uppsättning nya liggandes men samtidigt är de som sitter på lite för fräsha för att bara bytas/slängas. Ska jag låta de gamla däcken sitta på och köra en dag med dessa för att sedan byta, eller byta innan jag åker ner till Kemora? Visst fanns det hjälp att få för att byta däcken?

Börja med de som sitter på och värm upp dig och hojen. Sen ber du Marko hjälpa dig att byta till fräscha puckar innan du börjar gasa lite mer typ till tisdag eller onsdag...:)
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Fel site, välj www.klart.se - just nu 0.4 mm regn på torsdag. Om jag inte mular hojen. För då blir det högsommarvärme även på torsdag.

/Mr Murphy

Nja... de är snabba att ändra. Regn måndag och tisdag nu, men de har säkert ändrat ett par gånger till innan vi är där
 

RaffeL

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2012
Ort
Piteå
Hoj
Bandit 650 -08
Regn eller inte, Jag har tänkt att ta mig till Kemora, vilket får mig att inse att jag inte vet var campingen är
som vi ska bo på....Kan ju vara kul att veta var vi ska bo...Speciellt för att jag ska köra dit...

/Raffel
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top