"Du är riktigt trevlig, skadar ju inte att du är söt också. Ska vi ta en fika någon dag?"
(men ibland är det fan så svårt)
+1
Mycket mycket svårt. Borde vara med i den där reklamen om livets svåra frågor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Du är riktigt trevlig, skadar ju inte att du är söt också. Ska vi ta en fika någon dag?"
(men ibland är det fan så svårt)
Haha, ja men hur gör ja me clearing å så då? Nu börjar ja bli lite lullig oxå så me nåra nuffror fel kanske degen hamnar hos dej![]()
det brukar finnas en hjälpsida på banken där det står om allt sånt.
Det gör det hos mej på Nordea iaf..

Vad skall jag göra idag?

Gissar, inte helt taget ur luften, att du kommer att få gott om förslag.
Men för att föregå, ligga kanske?![]()

oväntat?
(ja, det är en fråga jag vågar ställa)
Joda, men som du frågar får du svarNånej.
Jag borde ju förstått att det inte går att ställa frågor på det här forumet.![]()
Joda, men som du frågar får du svar
(det var lite orutinerat att bara fråga sådär utan att nämna att liggat var redan avklarat för dagen med 86000 sekunder kvar att fördriva)
Och han borde fan logga in här efteråt och skicka sina varmaste hälsningar och tack till forumets medlemmar, the lucky bastard.....

Kesella är väl som Keso va?Jag brukar äta Kesella Lätt på morgonen och de har varit
precis likadana i två år men det senaste gänget på åtta stycken
har nästan alla varit mycket mer lättflytande än de brukar vara...
Är det nåt konstigt nytt de börjat med eller är det fel på dem?
Smaken är densamma så jag tror inte det är nån fara att äta vidare...![]()

.
Var får man tag i sköldpadsskal - behöver inte vara nått sällsynt skal som bara nån exentrisk brittisk lord har råd o tjacka - kan vara syntet bara det ser trovärdigt ut tills riksmordsköldpadeskommisionen från Stockholm kommer??
Inte king size utan typ 2025cm klassen
När sista dagen på jobbet kommer skall det planteras ett tomt skölpadskal,en utbränd engångsgrill och några tomma starkölsburkar på strategiskt ställe.
Bossen har en liten älsklingssköldpadda i ett akvarium nämligen...han älskar o se den varje morgon.
Kommer vara långt borta den där speciella morgonen![]()
varför finns google när så många inte kan använda det?
Resultatet är otillfredsställande, redan avklarat.Googla?
Kar han en 20 meters sköldpadda i akvarium?

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |