Frågor man vågar ställa

Nånej.
Jag borde ju förstått att det inte går att ställa frågor på det här forumet. :rolleyes:
Joda, men som du frågar får du svar ;)
(det var lite orutinerat att bara fråga sådär utan att nämna att liggat var redan avklarat för dagen med 86000 sekunder kvar att fördriva)
 
Joda, men som du frågar får du svar ;)
(det var lite orutinerat att bara fråga sådär utan att nämna att liggat var redan avklarat för dagen med 86000 sekunder kvar att fördriva)

Sant, sant.
Nåväl. Snart borde gubben komma hem så då får jag lyda era råd och :ligga lite. :D
 
Och han borde fan logga in här efteråt och skicka sina varmaste hälsningar och tack till forumets medlemmar, the lucky bastard.....
 
Jag brukar äta Kesella Lätt på morgonen och de har varit
precis likadana i två år men det senaste gänget på åtta stycken
har nästan alla varit mycket mer lättflytande än de brukar vara...

Är det nåt konstigt nytt de börjat med eller är det fel på dem?
Smaken är densamma så jag tror inte det är nån fara att äta vidare... :drool
 
Jag brukar äta Kesella Lätt på morgonen och de har varit
precis likadana i två år men det senaste gänget på åtta stycken
har nästan alla varit mycket mer lättflytande än de brukar vara...

Är det nåt konstigt nytt de börjat med eller är det fel på dem?
Smaken är densamma så jag tror inte det är nån fara att äta vidare... :drool
Kesella är väl som Keso va?
Arla har medgett att de har problem att möta efterfrågan på Keso. LCHF-hysterin gör att tillgång är mindre än utbudet.
Troligen spär de ut den...
 
Var får man tag i sköldpadsskal - behöver inte vara nått sällsynt skal som bara nån exentrisk brittisk lord har råd o tjacka - kan vara syntet bara det ser trovärdigt ut tills riksmordsköldpadeskommisionen från Stockholm kommer??

Inte king size utan typ 2025cm klassen

När sista dagen på jobbet kommer skall det planteras ett tomt skölpadskal,en utbränd engångsgrill och några tomma starkölsburkar på strategiskt ställe.

Bossen har en liten älsklingssköldpadda i ett akvarium nämligen...han älskar o se den varje morgon:hoppa:kär.

Kommer vara långt borta den där speciella morgonen:hihi
 
Var får man tag i sköldpadsskal - behöver inte vara nått sällsynt skal som bara nån exentrisk brittisk lord har råd o tjacka - kan vara syntet bara det ser trovärdigt ut tills riksmordsköldpadeskommisionen från Stockholm kommer??

Inte king size utan typ 2025cm klassen

När sista dagen på jobbet kommer skall det planteras ett tomt skölpadskal,en utbränd engångsgrill och några tomma starkölsburkar på strategiskt ställe.

Bossen har en liten älsklingssköldpadda i ett akvarium nämligen...han älskar o se den varje morgon:hoppa:kär.

Kommer vara långt borta den där speciella morgonen:hihi

Kar han en 20 meters sköldpadda i akvarium?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top