Frågor man vågar ställa

20-25cm ,tänkte om nån har sett sånt i prydnads bla bla butiker i nån form - inte för att nån här springer i sådana men kanske blitt medsläpade av kärringen eller så:D

Stod o titta på sköldpaddan en natt och flina:D - säkerthetsvakten kom förbi och vi stod där o titta på det lilla livet:3freak:3freak

Jag sa "Va tror du president Åke säger om han fönster står på glänt en morgon han kommer till jobbet , det ligger spliffrester,tomma ölburkar och en engångsgrill på hans bord med Skallis - toppad med en sked"

Ja du vet ska se ut som nån pundare blitt hungrig:fattartil

Vakten :rofl

Jag : Jag ska sluta

Vakten : Jag skall gå i pension:rofl

Vakten : Jag måste kolla att hjärtstartaren fungerar :rofl

Last edited:
Varför måste Stålmannen alltid ta avstamp innan han lyfter från marken?
Om han nu är så jävla märkvärdig borde han ju utan problem bara kunna börja flyga utan ett "starthopp".

Om han nu är så jävla märkvärdig borde han ju utan problem bara kunna börja flyga utan ett "starthopp".
Måste vara för att han ska få upp farten snabbare.
En jämförelse är väl att ha höga varv på hojen innan du släpper kopplingen och sticker iväg = fort upp i fart. Eller släppa ut kopplingen med lååga varv och sen dra på = går betydligt saktare att få upp farten :tummenupp

Därför att från början kunde inte stålmannen flyga, utan han hoppade från plats till plats.

Och hur FAAAN kan ett par glasögon göra att ingen känner igen honom?

För att Stålmannen har supersyn och behöver inga glasögon. En väldig smart maskering således. Dessutom lägger han benan på andra sidan.

Ja det är ju klart :P
Stör mej dessutom på att om han ska smyganvända sin röntgensyn fast han är undercover så måste han peta ner brillorna på näsan.
Det verkar ju onödigt :P

Varför går jag alltid och lägger mig minst en timme senare än planerat? (Jag har en teori om att det kan bero på att jag fastnar på något konstigt internetforum så nu får ni fan börja skriva tråkigare inlägg.:fakta:D)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti