Frågor man vågar ställa

Därför att från början kunde inte stålmannen flyga, utan han hoppade från plats till plats.

Är det så jävligt alltså? Men då borde han väl rimligtvis trampa hål i marken om han gör så kraftiga avstamp att han ska få någon vettig höjd i hoppen?
Det verkar ju väldigt opraktiskt, så jag förstår varför han tog en kurs och lärde sig flyga på riktigt istället.

Finns det platta strömkablar man kan dra genom en fönsterkarm?

Skulle behöva ett strömuttag på min balkong, men har ingen möjlighet att göra hål i väggen.

vilken typ av pryl ska du ansluta i balkonguttaget?
Det är väl bra att sno en kabel från nån gammal lampa om du inte ska ha köttiga prylar som infravärme ikopplat.

Finns det platta strömkablar man kan dra genom en fönsterkarm?

Skulle behöva ett strömuttag på min balkong, men har ingen möjlighet att göra hål i väggen.

Det finns platta kablar att tillgå även i grövre dimensioner. Dock inte så platt som en vanlig lampsladd i.o.m att kablarna är grövre. Kolla med Bedsab i Högdalen, de saluför sådant.

vilken typ av pryl ska du ansluta i balkonguttaget?
Det är väl bra att sno en kabel från nån gammal lampa om du inte ska ha köttiga prylar som infravärme ikopplat.

Det finns platta kablar att tillgå även i grövre dimensioner. Dock inte så platt som en vanlig lampsladd i.o.m att kablarna är grövre. Kolla med Bedsab i Högdalen, de saluför sådant.
Jag tänkte mej nåt platt och brett som en IDE-kabel. Helst ska det ju inte fullständigt sabba tätningen mellan list och karm.
Vill kunna köra maskiner typ borr å vinkelslip å kanske svets å annat som gnistrar å sprutar å lever om.

Jag tänkte mej nåt platt och brett som en IDE-kabel. Helst ska det ju inte fullständigt sabba tätningen mellan list och karm.
Vill kunna köra maskiner typ borr å vinkelslip å kanske svets å annat som gnistrar å sprutar å lever om.

På balkongen?

Dina grannar kommer ju att älska dig.

Vad är dealen med de här Anonymous? Oh no!! De överbelastar hemsidor så de går ner några timmar. Jaha? Och?

Vad är poängen med att demonstrera framför stadshuset?

Den lilla skillnaden är att Anonymous vill framställa sig som något från V för Vendetta som ska spränga parlamentet fast de bara lyckas stänga ner lite hemsidor. Ska de tvunget ha uppmärksamhet kan de ju ge sig på Facebook och Knullkontakt.se. :)

Den lilla skillnaden är att Anonymous vill framställa sig som något från V för Vendetta som ska spränga parlamentet fast de bara lyckas stänga ner lite hemsidor. Ska de tvunget ha uppmärksamhet kan de ju ge sig på Facebook och Knullkontakt.se. :)
Jag tror att du missat något, poängen är att få överskrifter och ev. debatt, vilket ju fungerar rätt bra.

Grejen är väl att det är myndigheterna dom vill sätta press på. Och myndigheterna skiter nog fullständigt i om FB eller KK kraschar.
Risken finns ju dessutom att dom är fullt kapabla till värre attacker än att hänga hemsidor.

Grejen är väl att det är myndigheterna dom vill sätta press på. Och myndigheterna skiter nog fullständigt i om FB eller KK kraschar.
Risken finns ju dessutom att dom är fullt kapabla till värre attacker än att hänga hemsidor.

Precis, å viskar sen nån nåt om rikets säkerhet så blir nyhetsmedia blöta i trosan.

Skulle behöva isolera avgassystemet på bilen. Avgasbandage är dyrt. Avgasbandage är gjort av glasfiber.

Kan jag isolera med vanlig glasfiberull eller smälter det?

Skulle behöva isolera avgassystemet på bilen. Avgasbandage är dyrt. Avgasbandage är gjort av glasfiber.

Kan jag isolera med vanlig glasfiberull eller smälter det?

Stenull kanske? Brandklassat och obrännbart, bör funka.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra